2013. március 11., hétfő

Még csak 24 éves Anton Yelchin, mégis...

... mégis híres a kissác.

Legelőször a Star Trek című filmben figyeltem fel az orosz akcentusú fiatal kormányosra.
Aztán megnéztem, hogy ki is ő és elámultam, hogy már mennyi filmet is láttam Tőle, Vele.
S még csak 24 éves lett ma!

Először is A pók hálójában című filmben láthattam, valszeg.
Komoly 12 éves volt akkor.
Aztán jött az Atlantisz gyermekei. Naná, hogy Anthony Hopkins volt a lényeges számomra, nem egy kiskölyök...
 
Aztán a Gyilkos elmék egy részében is látható volt a fiatalember.

S jött az a film, ami egy nagy kedvencem.
A Charlie Bartlet. S hogy csak azért szeretem, mert a másik főszereplő Robert Downey Jr.?! Nem. Ez a film tényleg szuper volt.
Charlie a maga laza stílusával elámított. Figyelmes, mégis halál laza..
S még ha a suli dirije a nyakán liheg, hiszen a lányával kavar a suli legrosszabb tanulója...

S hogy ki találta ki, hogy Anton legyen Chakov a Star Trek című filmben, azt nem tudom, de nagyon vicces és aranyos és klassz a híres történetben.

S ha még nem lett volna elég a hírnévből, akkor jött a Terminator - Megváltás című film, amiben szintén szerepelt. 
A hódkóros című filmet nem szeretem, úgyhogy arról nem beszélünk, de abban is szerepelt.

De ami nagyon tetszett még tőle film, az egy igen lökött, süketség volt, de mégis szuper kis film, a Frászkarika. Colin Farell oldalán egész jól megállta a helyét. Jó kis rémfilmecske volt...

És ezek a filmek csak azok, amiket én is láttam Vele!
Szóval termékeny kis kölyök!

Úgyhogy boldog 24. születésnapot Anton Yelchin-nek és várjuk a következő sok-sok filmet még ettől a kölyökképű, ám jó színésztől!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése