2013. március 31., vasárnap

Ewan McGregor szülinapjára

Ewan McGregor egy olyan színész számomra, aki valahogy nagyon megváltoztatta a kis világomat...

Láttam én tőle millió és egy filmet (na, nem szó szerint), megnéztem a Csillagok háborúja első részeiben, amint jedi tanárt alakít, a Pokolba a szerelemmel című filmben meghódította a nőket (engem is), a Sziget című filmben lenyűgözött, mégis kellett egyetlen film, amivel teljesen és végéremehetetlenül levett a lábamról. S ez nem volt más, mint a Lazacfogás Jemenben.
Ami nem volt nagy film, nem volt sok Oscar díjat nyert alkotás, mégis elkapott, megérintett, magába szippantott és nem tudok betelni vele soha.

Azóta ez a pasi nagyon nagy ugrást tett a képzeletbeli színészeim Best of... listáján.

Azért nem kell félni, Robert Downey Jr.-t nem tudja ki/leütni senki a trónról.

Moulin Rouge!
Nos, ez a színész nagyon érdekes emberke magában is, nemhogy még a filmjei miatt...
Elég híres skót ősöktől származik, majd húsz éve Eve Mavrakis-szal házasságban él, akitől három gyerekük született.
Kismillió filmet tudnék sorolni, amiben láthattuk őt, párat, amiket láttam, esetleg még szeretek is, lekaristolom ide, mégiscsak az ő szülinapja lévén... 
Star Wars

Vörös és fekete (sorozat),  

Sekély sírhant, 

Transpotting (Azt hiszem, ezt a filmet láttam először tőle. Huhúúú, milyen régen volt ez, amikor még én is... na, szóval nem volt véletlen a film...), 

Emma, 
Pokolba a szerelemmel

Éjjeliőr a hullaházban, 

A kígyó csókja, 

Az élet sója, 

A tanú szeme (kedvenc színésznőmmel, Ashely Judd-dal játszott ebben),  

Moulin Rouge! (mekkora film volt, milyen hangja van...), 
Sziget
A sólyom végveszélyben,  

a három Csillagok háborúja rész (ahogy ő játszotta Obi-Wan Kenobi-t, még én is elhittem volna, hogy tudok repülni), 

Pokolba a szerelemmel, 

Nagy hal, 

a Sziget, 

Miss Potter
Maradj!, 

001 - Első bevetés (kardomba dőltem, amikor kiderült, hogy a filmben milyen rövid ideig tartott a szerepe), 

Miss Potter,
Angyalok és démonok

 Kasszandra álma, 

Szex telefonhívásra (Hugh Jackman és Ewan McGregor - azt sem tudtam, kire nézzek a film során, kinek drukkoljak, "kiért csorogjon a nyálam"...), 

Hétköznapi pár
Angyalok és démonok (amikor megtudtam, hogy ő játssza Camerlengo szerepét, még inkább látni akartam a filmet),  

Kecskebűvölők, 

Szellemíró, 

Lazacfogás Jemenben
Hétköznapi pár (hatalmas film, iszonyatosan beletaglózott a fotelba), 

Lazacfogás Jemenben és 

A bűn hálójában.

A Lehetetlen című filmet még csak angolul láttam, de már így is elvarázsolt.




Nagyon boldog születésnapot kívánok a 42 éves Ewan McGregor-nak és ezúton köszönöm meg az eddigi munkáit, amikből sok átsegített nehézségeken és kívánok sok jó filmet még, amiben örömét lelheti!
"Lehetséges-e, ahogy az ember és Mars utazás...  Vagy ahogy a lazacfogás Jemenben?! Igen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése