2013. március 11., hétfő

David Anders szülinapja

Ha valakinek nem ugrik be, hogy ki David Anders, nem csodálom.
Viszont ha egy Alias-, vagy TVD-kedvelőnek azt mondom, hogy Julian Sark, vagy John Gilbert ma 32 éves, akkor már biztosan tudja az illető, kiről beszélek.

Én először a TVD-ben (Vámpírnaplók) ismertem meg, s roppantul nem szerettem meg John bácsit!!! A színész jól játszotta a szerepét. Tudtam, hogy sokkal többet tud mindig, mint amennyit mutat, mégis meghúzódik a háttérben, s a kellő pillanatokban tett keresztbe főleg drága főszereplőinknek.
Nos, nem csoda, hogy nem ejtettem sok könnyet, amikor kihalt a sorozatból. Bármennyire is feláldozta a lányáért az életét. valahogy nem tudtam nagy szánalmat érezni irányában. De azt hiszem, a színészi teljesítményéért tisztelnem kellett a pasast.

Aztán rázuhantam az Alias sorozatra és amikor megláttam David Anders Holt-ot (ez az eredeti neve), jót mosolyogtam, hogy halihó, John bácsi!
S mi derült ki?! Hogy az Alias-ban is épp olyan álnok kígyó, gonosz pasit játszik Julian Sark szerepében, mint a TVD-ben.

Ahogy olvastam, a Helyszínelőkben, a Csillagkapuban, a Miami helyszínelőkben a Grace Klinikában, a Hazudj, ha tudsz-ban, a Hősökben, a 24-ben, a 13-as raktárban, Doktor House-ban, az Once upon a time-ban és még a Zöld Íjjászban is mind-mind volt szerepe...
Szóval ő az az igazi sorozat-szereplő, aki - ahogy láttam - sohasem volt főszereplő a sorozatokban, de mindig eljátszott egy-egy (szerintem) rosszfiút. Nem egy hálás szerep mindig ugyanolyan alattomos gonoszt játszani, de ez van...
Azért ő is kell a filmekben, hogy tudjam, vannak olyan rosszfiúk, akiket mégsem szeretek. Hallod, E. barátnőm?! A rosszfiúk és a rosszfiúk között is van különbség nálam.

Ja, s hogy ne mindig csak rosszat írjak róla, imád teniszezni és golfozni, de annyira, hogy gyerekeket szokott rendszeresen teniszre tanítani. ... Még egy szervát?!

De mindezek ellenére nagyon boldog születésnapot kívánok David Anders Holt-nak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése