2013. március 17., vasárnap

+ 2 szülinapos - Kurt Russel és Gary Sinise

Van még két szülinapos, akiről nem szabad megfeledkezni azért...

Kurt Russel ma 62 éves.

Nagyon sok filmet láttam már Tőle, bár E. barátnőm csípőből tüzelve rávágja, hogy a Tango & Cash tetszik nekem a legjobban. Naná. Még szép, hogy azt szeretem a legjobban!!!

Már '62. óta szerepel filmekben, bár én csak az aránylag kései filmjeit ismerem már...
Mondjuk a Menekülés New Yorkból, A dolog, Silkwood, Nagy zűr Kis-Kínában, A vasmacska kölykei (élettársával, Goldie Hawn-nal játszotta már ezt a filmet), Tango és Cash, Lánglovagok, Őrjítő vágy, Ron kapitány, Halott város, Forest Gump (sokáig agyaltam, hogy kit játszott ebben a filmben, hiszen azért az ember erre a nagy filmre emlékszik, s Kurt Russel nem egy olyan pasi, aki eltűnne a tömegben, majd kiderült, hogy Elvis Presley-t játszotta. Ezért nem emlékeztem Rá.), aztán a méltán nagy, s másik nagy kedvencem, a Csillagkapu, Tűzparancs, Menekülés Los Angeles-ből, a Félelem országútján, a Katona, Milliókért a pokolba, Vanília égbolt, Szuper felsőtagozat, Poseidon.

Ezek mind-mind olyan filmek voltak, amelyeket láthattunk tőle az évek során. Lehet belőlük csemegézni. Egyik jobb film persze, mint a másik. S igenis, Kurt Russel-lel kell számolni még mindig. Nagy színész.

Nagyon boldog születésnapot kívánok az én örök Gabriel Cash szereplőmnek!

A másik szülinapos Gary Sinise, ma 58 éves.
Tőle nem sok filmet láttam. Érdekes módon azok viszont eléggé emlékezetesek voltak viszont.
Példának okáért a Forrest Gump; a Gyorsabb a halálnál; Apolló 13; Váltságdíj; Halálsoron; Hulla, hó, telizsák; Mars mentőakció; Imposztor (ez a film egy eléggé elfeledett, ám szuper történetet megjelenítő film, érdemes megnézni!!!), Szégyenfolt és a Felejtés című filmekben láttam őt szerepelni. Illetve ami aztán tényleg nagy hírverést kavart körülötte, a New Yorki Helyszínelők című sorozatban is főszerepet játszik mind a mai napig.

Nekem elég sok kedvencem van tőle... Az Apolló 13 sok értelemben a kedvencem, s a másik űrben játszódó is, a Mars mentőakció. De a Váltságdíjban is nagy szerepe van Mel Gibson és René Russo mellett.
Úgyhogy ő is egy elég szép listát tud felmutatni azokkal a filmekkel, amikben emlékezetes marad.

Gary Sinise-nek is boldog szülinapot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése