2013. március 1., péntek

Egyik kedvenc színészem - Jensen Ackles - születésnapja

Egyik kedvenc színészemnek ma van a szülinapja: Jensen Ackles-nek.


Édesapja színészként dolgozott, így a kissrácnak nem volt túl nehéz erre a pályára lépni.
Sportorvosnak tanult, de egy percet sem dolgozhatott a "szakmájában", ugyanis elcsábították Los Angelesbe, színésznek.


Először egy Ármány és szerelem című sorozatban szerepelt, majd utána a Dark Angel sorozatban kapott szerepet Jessica Abla és Michael Weatherly mellett.

Érdekes módon jelentkezett a Smallville főszerepére, Clark Kent szerepére, de Tom Welling elhappolta előle a fiatal Superman szerepét.

Így egy másik sorozatba "igazolt le", a Dawson és a haverok-hoz.

Meglepő módon két év múlva mégis visszahívták a Smallville sorozatba, s bár Tom Welling csodásan szerepelt és szárnyalt (a szoros és átvitt értelmében is) Kent szerepében, Ackles kapott egy szuper szerepet egy egész évad erejéig.

Az Átjáró című filmmel lépett be - legjobb tudomásom szerint - a természetfölötti dolgokba. Aki látta a filmet, tudja, hogy nem volt egy habos sütemény, ennek ellenére nagyon ügyesen megoldotta a dolgot. 

S amikor a Véres Valentint megnéztem, akkorra már tudtam, hogy ez a srác nehezen fog kilépni a démonok és rémségek közül a filmekben.
Viszont a film tényleg nagyon szuper volt. Félelmetes és nem jöttem rá az első tíz perc után, hogy ki is a gyilkos... Úgyhogy jó kis film volt.

2005-től pedig beszippantotta a Supernatural, az a sorozat, amiben Jared Padaleckivel karöltve végigijesztgetik a mai napig a világot.


Nem szerepelt túl sok filmben, de amiben igen, az - szerintem - jó volt. 

Először érdekes módon a Smallville-ben láttam, de persze akkor még csak Tom Welling-gel foglalkoztam., meg a sorozat főszereplőivel... 
 
Aztán E. és S. barátnőim nyaggatására elkezdtem nézni a Supernatural sorozatot.
S ledöbbentem.
Dean Winchester elbűvölt, megigézett és beszippantott egy olyan világba, ahova egyáltalán nem szerettem volna eljutni, de vele, az öccsével (Sam-mel - Jared Padalecki) és édesapjukkal (John-nal - Jeffrey Dean Morgan) bátrabban beleugrottam abba a rémekkel és gonoszokkal teli világba, ahol igazságot kell szolgáltatni, a gonoszokat el kell pusztítani és a gyengéket, ártatlanokat meg kell védeni.


Tudom, hogy nem szabadna ezt mondanom, s E. barátnőm hevesen ellenzi a dolgot (tartalmilag egyetértek én is Veled, E.), de azért szeretném még továbbra is nézni a Supernatural-t, mert ezt a két srácot olyan jó együtt látni... S Eric Kripke még mindig meg tud lepni a történeteivel.

De ha meg azt nézem, hogy amióta megy a Supernatural, nem nagyon szerepelt sok filmben, akkor inkább hagynám már a sorozatot, hátha kap olyan szerepeket is, amikben mások is felfedezhetik a benne rejlő jó színészt és több és több filmben láthatnánk... Szóval nem is tudom, mit kellene kívánjak Neki.
Egyet viszont tudok.
Egy egészséges babát kívánok Jensen-nek és a feleségének, hiszen nemsokára egyel nőni fog a kis családjuk.
Úgyhogy...
Nagyon boldog születésnapot Jensen Ackles-nek, az én szeretett Hamburgeres "pasimnak"!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése