2013. március 19., kedd

Connor Trineer szülinapja


44 éves Connor Trinneer.
Aki nem ismeri a nevét, vagy az arcát, ne lepődjön meg, akkor az illető tutira nem szokott sci-fi filmeket, sorozatokat nézni.

Ugyanis Connor egyik főszereplője volt a Star Trek: Enterprise című sorozatnak, illetve meghatározó eleme volt a Csillagkapu: Atlantisz sorozatnak is.

És nagyjából sajna Magyarországon ennyi is az a film, amiben játszott.

Star Trek: Enterprise
Szerepelt még ugyan egy-két sorozatban epizódszereplőnek, de sajna nem osztottak még rá olyan szerepet, amiben - már mozifilmre gondolok - megmutathatná színészi játékát, tudását, teljesítményét. Pedig van tehetsége ám!

Mivel azonban én nagy csodálója vagyok, II. Charles Tucker, alias Trip szerepéért nagyon szeretem, így nem sétálhattam el a születésnapja mellett.

T'Pol & Trip (forgatási szünetben)
Az Enterprise-ban nagyon sokat viccelődött, vagy inkább rajta viccelődtek. Mivel egyedülálló volt, így nem minden kikötőben tartott egy barátnőt, de majdnem minden bolygón volt egy-egy újabb hódítása...
Egyszer terhes is lett, az egész hajó azzal zrikálta, hogy úgy fog bekerülni a történelembe, mint az első Földlakó férfi, aki terhes lett.
Stargate: Atlantis
Kedvenc másik szereplőmmel - aki ismeri a Star Trek sorozatokat, tudja, hogy a vulkániak nem épp az érzelmeik kimutatásáról híresek - T'Pol-lal meghitt viszonyt folytatott, s még gyermekük is lett, bár nem a megszokott módon... Szóval Trip igencsak felkavarta a Bolygók Egyesült Konföderációjának női alkalmazottait.

Az Atlantiszban pedig egy olyan lidércet játszott, akit átalakítanak embernek. Na, az sem volt egy átlagos szerep, klasszul megoldotta a lélekvámpír lényt. Kellően féltem tőle és szerettem közben. Egyszóval hátborzongató pasi volt.



Happy Birthday Connor, My eternal Trip!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése