2013. május 8., szerda

Matthew Davis ma 35 éves

Matthew Davis nevét nagyjából csak a TVD (Vámpírnaplók) rajongói ismerik, azok közül is azok, akik a filmsorozatot az elejétől nézték.
Ugyanis ez az érdekes személy elég gyorsan meghal a sorozatban.
Hogy hányan voltak, akik azért mérgelődtek, hogy őt kiírták a sorozatból, nem tudom, de hogy én felháborodtam rajta, hiszen az egyik kedvenc szereplőm volt Alaric Saltzman, az tuti.

Igazából nem is ez vette el a kedvemet a sorozat nézésétől, sokkal inkább az a tény, hogy miért vannak olyan lányok, akik nem tudják, hogy melyik pasival járjanak?!
Úgy örülnék, ha ezt elmagyarázná nekem valaki, hogy hogyan lehet ilyen...
Mert az én rövid és eseménytelen életem során (Jenő bácsitól ellopva ezt az idézetet) nem találkoztam még olyan lánnyal, aki ne tudta volna, hogy kit akar magának, már ha megvolt a pasi...
Ááá... Mindegy. Most nem is ez a lényeg. Nem a TVD kivesézése a téma.
Matthew Davis-ről olyan keveset lehet tudni, mint a csuda. Nagyjából sorozat-színészként kezdte és reméljük, nem ott fejezi be.
Drukkoljunk neki. Addig is, nézzük meg az első évadoktól kicsit újra a TVD-t és élvezzük, ahogy a csökönyös és mindig gonoszkodó Damon Salvatore szívébe szépen lassan belopja magát Saltzman tanár úr. Vagy fordítva volt?! A bánat tudja... 
Tényleg újra kell néznem a sorozatot.

De addig is kívánjunk nagyon boldog születésnapot Matthew Davis-nek és egy nagyon jó, kasszasikerrel kecsegtető mozifilmet kívánjunk még neki így szülinapja alkalmából, ahol megcsillogtathatja a színészi tudását és azok is megszerethetik, akik nincsenek oda a vámpíros filmekért. 

Happy Birthday, Matthew!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése