2013. május 22., szerda

Nikita, bocsánat: Maggie Q szülinapja...

Érdekes dolog történt ma velem.

Kiderült, hogy az a sorozat, amire tegnapelőtt rákattintottam, az most aktuális lett.

Ugyanis a főszereplőnő a sorozatban - Maggie Q - ma ünnepli a 34. szülinapját.

Érdekes nőci, érdekes sorozatból.

Igazán meglepődtem, amikor kiderítettem (IMDb okosított ki megint), hogy én nem csak egy-két filmben láttam már őt, hanem azért kicsivel többen is már.


Például: 

Mission: Impossible III. című filmben láttam őt - azt hiszem - először. 

Persze az a narancs szépség (autóra gondolok, amiben ült a Vatikánban, ha jól emlékszem Lamborghini Diablo) jobban foglalkoztatta a szememet, mint ő, de azért észrevehető volt a filmben, szebbnél szebb ruháiban (főleg).

Nos, aztán láttam a Die Hard 4.0-ban. Szegény Bruce Willis-t akarta péppé verni. Na, ott nem szerettem, nagyon nem szerettem őt.




Aztán láttam Maggie Q-t a Szex telefonhívásra című filmben. De persze abban sem őt néztem, hanem inkább Ewan McGregor és Hugh Jackman volt az érdekes... Persze ott ő csak egy mellékszereplő volt.




Aztán volt egy jó kis vámpíros film, amiben - szintén - katonát játszott, nem kis sikerrel. Ez a film A pap: Háború a vámpírok ellen címet kapta.
Jó kis film volt, komolyan.




S jött a Nikita.


Meglepődtem azon, hogy ezt a sorozatot miért nem vettem már észre hamarabb...


Hiszem kémes film és kütyük is vannak benne, de főleg a történet rész az érdekes...


Egyelőre még csak az első évadat gyűröm, de mégis buli a dolog nagyon!
Szóval ebben a nőciben kicsivel több van ám, mint amire gondoltam.
Mert hogy egy amerikai apával és egy vietnámi anyával Honoluluban született lány hogyan tud boldogulni a filmek világában... Jól! Nagyon is jól!

Kíváncsi vagyok, milyen filmekben fog még szerepelni.


Mindenesetre nagyon boldog születésnapot kívánok Maggie Q-nak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése