2013. május 6., hétfő

A világ egyik legszexisebb pasija 52 éves lett

Már hogy úgy tudom, ő a világ egyik legszexisebb pasija. 
Nem mondom, hogy csúnya, de azért - naná, mi  mást is mondanék - Robert Downey Jr.-t sosem fogja lepipálni.
Ő George Clooney.
Érdekes pasas. Tényleg szexi is tud lenni, meg kell hagyni. S mivel a sötét szemű pasik nekem rögtön bejönnek, s ha még rosszfiúk is, akik meg akarják menteni a világot, akkor pláne odavagyok értük.
Oké, nem sokszor mentette meg a világot George Clooney, talán a Peacemaker-ben, meg mondjuk Batman-ként, de azt hagyjuk.
Érdekes figura.
Nagyon alulról kezdte, hiszen dohányvágó is volt, s ha a Vészhelyzetben fel nem fedezik, ki tudja hol lenne, de azt hiszem, mindenki emlékszik még Dr. Ross-ra.
Hogy Oscar díjas, az kicsit örömmel, kicsit méreggel tölt el, hiszen ilyenkor jutok el odáig, hogy oké, oké, de ezzel az erővel akár Bob-nak is adhattak már volna egy arany szobrocskát.
S amikor megtudtam, hogy a Siriana című filmben előadott szerepéért...
Na, mindegy. Erre kell mondani, hogy ízlések és pofonok.
Én szülinapja alkalmával inkább két filmre emlékszem vissza Tőle.
Gonosz leszek, az egyik film az, amit a leginkább el szeretnék felejteni, a másik a leginkább kedvencem Tőle.
A legrosszabb, az a Kecskebűvölők.
Nos, biztos, hogy van valaki, akinek tetszik a film, én nem bírtam benne túl sok értelmet felfedezni. Ettől még persze biztosan klassz film, s szuper színészek játszottak benne (pl.: Ewan McGregor), de mégsem bírtam megszeretni a filmet.

A lényeg mindenesetre az, hogy nem vagyok oda ezért a filmjéért.

De van más is.

A legkedvesebb film nekem igazából nem is egy, hanem három rögtön.
Simán ki lehet találni, hogy melyik ez a három film.
Az Ocean's Eleven, Ocean's Twelve és az Ocean's Thirteen.
Steven Soderbergh nemcsak rendezőként, de barátként is ott áll Clooney mellett, hiszen van közös produkciós irodájuk: Section Eight néven.
Ez a három film számomra mindig a kedvenc marad. A lazaságával, s mégis az okos, rafinált módszerével... csuda buli filmek.

S ha már a kedvenc filmjeimről van szó, akkor egy olyan filmet is meg kell említenem, ami a politikai filmes kedvenceim közé tartozik.
Ez nem más, mint A hatalom hálójában című film (meg kell hagyni, az angol címe jobban tetszik: The Ides of March - Március idusa).

Egy szuper politikai thriller, vagy mi a szösznek hívják ezt a filmet. A történet amúgy izgalmas, klassz, s nem csak egy sima politikai történet.

Sosem gondoltam volna, hogy két ilyen szépfiú ilyen szuper lesz egy filmben. De megtörtént.
Ahogy látszik - a mellékelt képen - még jól ki is jöttek/jönnek egymással.

Nos, ez az idősnek semmiképpen sem mondható pasi ma szülinapos.

Kívánok George Clooney-nak még sok jó filmet az életébe, amiben szerepelhet, jó egészséget, boldogságot és legyen továbbra is olyan jó Békekövet, mind eddig volt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése