2013. április 8., hétfő

Taylor Kitsch szülinapja


Mindig öröm új - jó - színészeket látni a filmekben.
Olyanokat, akikből érezzük, hogy "lesz valaki", hogy ha ilyen irányban marad az élete, akkor nagy nevet szerezhet magának.
Ilyennek tartom Taylor Kitsch-et is.



Amikor először megláttam őt, igazat megvallva csak egy-két pillantást vethettem Rá, de az mégis kellemes élmény volt.
Akkor nem vettem még komolyan, hogy megjegyezzem az arcát, illetve a filmben, annyi híres és fontos színész (inkább szerep/lő) volt, hogy nem vetettem rá komolyabb pillantást.
Ez a film az X-Men: A kezdetek volt. Farkas-nak segített (Remy) eljutni egy szigetre.

Eltelt pár év és megláttam a moziban a Csatahajó bemutatóját. Rögtön tudtam, hogy nekem ezt a filmet meg kell néznem. Elvégre amerikai hadihajók, repülők, rombolók és idegen lények voltak a film mozgatórugói. Naná, hogy meg kellett néznem.
Persze anyuval mentünk el megnézni a Battleship c. filmet, amiben egy pillanatig sem csalódtunk.
Viszont Alex Skarsgard mellett nemcsak Liam Neeson-t vettem észre, hanem egy szexi srácot, akinek olyan gyönyörű szája volt (van), mint senki másnak.
A Csatahajót főleg fiúknak ajánlanám különben.
Egy testvérpárt ismerünk meg, akik mindketten a haditengerészet kötelékében dolgoznak, élnek.
Épp egy nagy, nemzetközi tengeri hadgyakorlat kezdetekor megtámadja a Földet egy elsöprő erejű idegen faj. 
Mire hazaértem a moziból, tudtam, ezt a srácot meg kell ismernem jobban. 

S ledöbbenve tapasztaltam, hogy Taylor már több filmben is játszott...
Nosza megnéztem ezeket.
S rögtön a John Carter című filmbe bele is szerettem.
Az, hogy ez a film milyen regény alapján készült, azon pláne ledöbbentem.
Egy katona családját elveszítve nem tartja sokra az életét. Ám belecsöppen egy olyan világba, ami meghozza az életkedvét és új célt talál magának. Megmenteni a Mars-ot és annak hercegnőjét is.
Ez is igazából sci-fi film volt, de valahol mégis inkább kalandfilm. Kicsit olyan érzésem volt, mintha az Indiana Jones-t és az Avatar-t összegyúrták volna.

Ezután láttam - még 2006-ban készült - A testvériség című filmet, amiben nem Taylor volt a főszereplő, de mégis észrevehető volt a jelenléte. A film egyébként egész jó volt.
E. barátnőmnek kimondottan tetszett. Én inkább úgy éreztem, hogy olyan befejezetlen maradt. Mármint vártam volna még tovább a történetet... De ennek ellenére igenis klassz, érdekfeszítő film.

S a sorozat, amibe hála az égnek nem suvasztották bele, az a Tiszta szívvel foci.
Egyelőre még nem láttam a sorozatot, de ígéretet kaptam, hogy megnézhetem... Kíváncsi vagyok rá...

A Vadállatok című filmmel szintén így vagyok, hogy meg fogom nézni. Majd referálok, hogy milyen volt.
Biztosan klassz, ha Taylor szerepelt benne.


Úgyhogy nem szabad őt most már kifelejteni a filmeknél a "szórásból".
Jó színész, helyes srác, úgyhogy... Szeretettel várjuk a következő filmeket.

 







Ja, és nagyon boldog születésnapot Taylor Kitsch-nek!

Happy Birthday Taylor!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése