2013. április 25., csütörtök

Feledés, akár felejthetetlennek is mondható

Pénteken volt nagy boldogságom megnézni az Oblivion című (bocsánat, Feledés) filmet.
Nagyon klassz volt.
Futurisztikus film, abszolute de sci-fi, úgyhogy aki nem szereti, ha elképzeli valaki a jövőt, akkor az tutira ne nézze meg a filmet. 
Itt a rendező, Joseph Kosinski (a Tron rendezője is) tökéletesen kiélte magát.
Tom Cruise miatt pedig kicsit a Különvélemény-ben éreztem újra magam.

Nos, a filmet nem mesélem el, hogy miről szólt. Talán majd egyszer, ha már DVD-n is meg tudom nézni újra... Ugyanis nem mintha nem lett volna érthető a film, csak szeretném még egyszer megnézni. Ez olyan kétszer megnézendő film kategóriába sorolható nekem.
Szóval beszéljenek helyettem a képek...


A "házból" a garázsba menet... Kimondottan szédültem a moziban ettől a látványtól, de persze vigyorogtam, mint a tejbetök azért...


A helikopter-félesége Jack-nek - Egyszer ülhetnék egy ilyenben...




És tényleg kétszemélyes a "helikopter". S nem ülhettem bele mégsem...
A főszereplő Jack, már az orrnyergén levő sebével... (nem volt szerintem véletlen ez a kimondottan látványos seb)

Ez konkrétan a két főszereplő lakása volt. Én tuti becsavarodtam volna ilyen magasban... De a kilátás mindent megér azért...


Megismeri valaki az Empire State Building maradványait?!


Igen, jól látja mindenki, itt házak között repül Mr. Cruise


Szóval szuper kis film volt.
S ahogy ígértem, fogok a filmről azért írni ám...
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése