2013. április 22., hétfő

Jeffrey Dean Morgan szülinapjára...

A világ - számomra - legszexisebb pasijának ma van a szülinapja. 
(Kétség ne férjen hozzá, nem őt tartom a legjobb színésznek, azt meghagyom RDJ-nek. Ő viszont a legszexisebb számomra. /Aki ismer közelről, tudja, ez mit jelent nálam!/ Úgyhogy nem tévesztendő össze a kettő.)

Jeffrey Dean Morgan.
Az 1966-ban született színészt főleg inkább sorozatokban láthattuk, s - egyik előző blogbejegyzésemre utalva - vajaz szegény Sean Bean-re, akit majd minden filmjében megöltek.
Nos, Jeff-et is sűrűn kinyírják filmjei végén (bár volt egy, amiben a kezdő képek konkrétan szinte ezek).
Az egyetlen különbség a két színész között, hogy míg Mr. Bean sosem jön vissza a filmekben kísérteni minket, addig Jeff-et előszeretettel láthatjuk viszont a túlvilágról.
Akinek nem esett le, milyen filmekre gondolok, annak megsúgom: Grace Klinika és Supernatural.

Sajnos kevés filmet láttam Jeff-től, amit láttam, abban viszont azért persze szuper volt.
Vegyük a Watchmen-t, amiben elég fura volt (ez volt az a film, amiben a nyitójelenetnél úgy kilökik a sokadik emeletről, mint a pinty!), de a Komédiás szerepe tényleg jól illett rá. Valahogy kicsit hasonlónak képzelném el élőben is. 

Aztán láttam a Férj és féleségben. Tündéri tűzoltót játszik, aki szerelmi bánatában elég fura bosszút áll, ami - ahogy szoktuk mondani - kissé visszanyalt neki. De érdemes megnézni egy esős estén a filmet.

A Vesztesek bosszúja című filmet legalább kismillószor láttam már, többek között miatta. A képregényből készült film laza, kellemes kis akciófilm, erről írtam már régebben blogbejegyzést, nem részletezném. Ellenben tetszettek az verekedős jelenetek Vele.

Láttam a Texas gyilkos földjén című filmben, ami egy igaz történet alapján készült produkció. Elég komor, sötét hangulatú krimi. Nagyjából olyan, mint az élet... Viszont meglepő volt őt az Avatar főszereplőjével együtt látni egy moziban.

A Sanghaj szintén érdekes film volt. Nem mondanám, hogy nagyon oda lettem volna a filmért, viszont a történet nem volt rossz tényleg. Csak kicsit nehezen bogozódott ki... De Jeff-et is nagyon keveset lehetett benne látni, sajna!

A futár című filmről sok jót nem tudok mondani, talán csak annyit, hogy amit a szerepből, a történetből ki lehetett hozni, azt szegény Jeff mindet kihozta. Maga a mozi alapvetően azonban hóóót lapos volt. Az amúgy jó történetet valahogy úgy elcsapták, hogy még! Pedig jó kis filmet lehetett volna belőle kihozni, ha... a bánat tudja, mikor. 

A Bűnös Miami című sorozat sajna nem kapott elég nagy hírverést itt Magyarországon szerintem, pedig igazán jó kis sorozat.
S Jeff a főszereplője.
Aki beleszalad valahol, nézze meg, megéri.

A P. S. I Love You című filmben majdnem csak egy kis közjáték ő, bár a főszereplőnőért nem vagyok oda, úgyhogy nem nagyon kellett drukkolnom, hogy összejöjjenek.


S a végére hagytam a sorozatokat.

A JAG-ban is láthattuk őt, illetve a Helyszínelőkben is. 

Aztán volt két olyan sorozat - amit már említettem - amiben különösen szerettem és nemcsak, hogy meghalt mind a két sorozatban, de vissza is tért halála után. Na, ezt pipáld le, Sean Bean! 

A Supernatural című sorozatban igen nagy szerepe volt, hiszen a két főszereplő fiú édesapja volt ő, s mindkettő Tőle tanulta a "szakmát", ami miatt olyan jó démon/ördögűzők lettek (ahogy egy kedves ismerősömtől kölcsönöztem el a szót) "Sátántalanító"-k lettek.
Önfeláldozásával idősebbik fia életben maradhatott, vagyis visszakapta az életét.
Aztán amikor visszatért a Pokolból, végre le tudta győzni azt a gonoszt, akit majd egész életében kergetett. S így a fiait el tudta engedni.
Jajj, nagyon szerettem a sorozatban őt! 

S a Grace Klinika.
A szívbeteg fiú, aki szerelmes lesz...  
Na, ő is visszajött a túlvilágról Issie-t jobb útra téríten.
Aranyos volt ebben a sorozatban is. Sajnáltam, hogy itt is kiírták a szerepét nagyon gyorsan. 

Nos, ezt a csúcsszuper pasit jó lenne, ha többet tetszenének foglalkoztatni, tisztelt Hollywood! Ugyanis jó kis pasi!
S nem olyan rossz színész ám ő! Különben alig figyeltem volna fel rá... 
Vagy mégis?!



Mindenesetre aki ennyire szereti a kutyákat, mint ő, azért az illetőért én már csak rajongni tudok!


 








 
Jeffrey Dean Morgan!
Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked, s ha valamiért Magyarországon jársz, kérlek keress meg!
Várok addig is Rád!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése