2013. augusztus 4., vasárnap

Sebastian Roché - boldog születésnapot!!!

Egyik kedvenc sorozat-szereplő hősömnek ma van a szülinapja. Ma 49 éves Sebastian Roché.
A francia származású színész, aki négy nyelven beszél: francia, angol, spanyol és olasz.

A Párizsban diplomázott színész igen művelt és sokfelé járt életében. Talán ezt is érezni lehet a filmekben, amikben játszik? Nem tudom, de hogy nagyon szeretem, az fix.

Úgy gondolom, inkább azokból a sorozatokból rakok be képet, amikben szerepelt.

Mondjuk a TVD (Vámpírnaplók), amiben halálosan megsértődtem a sorozat készítőire, hogy Mikael-t olyan gyorsan kigolyózták a történetből.

Aztán ott van a Rejtély sorozat. Amiben bármilyen gonosz volt, bármit alakított is, nem tudtam egy pillanatig sem utálni érte.
Tudom, kivételezés, de hááát én ilyen vagyok. Bocsesz.

Nem lehet kihagyni a másik kedvenc sorozatomat is, a Supernatural-t.
Nem sok természetfelettit szerettem annyira, mint őt.
Meg lehet kövezni, én akkor is jobban szerettem Balthazár szerepét, mint Castiel-t. Bár mostanában egyre színesebb a főangyal lelke...
Majd kiderül a következő évadban, most épp mi lesz.
Szóval Balthazar.

Találtam még egy képet a két főszereplő sráccal és Sebastiannal. Tetszik a kép. 
Még szép, hogy szép!!!


Ja, s a minisorozatról sem felejtkezhetek el, ami annyira szuper volt, s olyan pipa voltam az amerikaiakra, hogy elkaszálták ezt a sorozatot IS.

Ez volt a Odüsszeia 5.
Pedig milyen jó színészekkel, milyen jó történetet kaptunk!!!
Igen, tessék csak megnézni, milyen jó színészek játszottak a filmben!

Persze szerepelt sorozatokban egy-két rész erejéig is (csak).
Például a Gyilkos elmékben.

Vagy a Helyszínelőkben, illetve a 24-ben is szerepelt.
Meg még miben is?!
Grimm, Mentalista, Bűbájos boszorkák, és még sorolhatnám.

A szuper színész, aki mindenhol feltűnik, de nem annyira, hogy picit is megunjuk.




S még egy képet felteszek, ahol másik nagy kedvencemmel (Jackless) van egy partin.
 

Legyen nagyon boldog születésnapja Sebastian Roché-nak, s még vagy húsz évig szeretném látni őt filmekben, sorozatokban!

Joyeux anniversaire!
 


1 megjegyzés:

  1. Nézem a Grimm c. sorozatot és kit látok, Sebastian-t. :D Úgy megörültem Neki! Ebbe a sorozatba is betették, mint kemény Vadászkopó... Ki más is lehetne!!!

    VálaszTörlés