2013. augusztus 19., hétfő

Matthew Perry szülinapja

Ma van Matthew Perry szülinapja.

Naná, hogy a Jóbarátok c. sorozatból ismerem őt elsősorban.
Amikor egyszer valaki megkérdezte, hogy ki a kedvencem a sorozatból, elbizonytalanodtam. Nem tudtam dönteni elsőre.
Aztán néztem néztem a sorozatot és úgy döntöttem, Monica. Aztán történt valami, ami miatt inkább Joye-t tartottam kedvencnek.
Aztán Pheebe-t is a szívembe zártam... S rájöttem, még mindig nem találtam meg a kedvencemet.
Viszont aztán rájöttem, hogy Chandler bármelyik részben szerepelt, mindig megmosolyogtatott és mindig aranyos, még ha kicsit béna is esetleg.

Úgyhogy eldöntötte a kérdést maga Chandler Bing. Ő lett a kedvencem. Az esendőségével, az unalmas munkájával együtt.

Aztán amikor vége lett a sorozatnak, rájöttem, hogy már konkrétan keresem Matthew Perry filmjeit.
S érdekes módon - bocsánat, de a többi főszereplővel ellentétben (kivéve Jennifer Aniston-t) - csak az ő szerepei, filmjei tetszettek.

Hogy melyek ezek?

Nos, ami a leginkább kedvencem, s tudom, hogy sokakat fogok most mélyen megbotránkoztatni, az a Bérgyilkos a szomszédom és a folytatása.
Ahogy a film werk-részében hallottam a két főszereplőtől, kimondottan jól elszórakoztak a forgatás alatt. Vagy Perry hülyéskedése miatt nem tudták felvenni a jelenetet, vagy Willis baromkodott, vagy mindketten, esetleg még Kevin Pollak is belemarhult a dologba.
Biztosan nem lettem volna ott sminkes... Mennyit kellett vajon újrasminkelni őket, a sok nevetéstől...

Persze ott van a Bolond szél fúj című film is, amiben Salma Hayek a másik főszereplő.
Kellemes kis film, kedves befejezéssel...

A Hármasban szép az élet című film kimondottan olyan Chandler Bing-es. Olyan kis esetlen, szerelmes típus a filmben, amilyen úgy igazából jól szokott Neki állni.
Szintén kellemes film, olyan igazi romkom.


Jött később egy olyan film, amit nagyon örülök, hogy elvállalt. Egy életrajzi dráma, ami igazán megható és szép film.

Ez A diadal című film.
Ez a film egy tanárról szól, aki többet akar, mint amit egy átlagos tanár akarna. Szeretné a gyerekeket, akiket rá bíztak, olyan fiatallá formálni, aki szeret tanulni.
Igen, volt már ilyen film, nem is egy. Reneszánsz ember, Veszélyes kölykök.
De ez a film mégis kicsit más.
S ami miatt még inkább szerettem ezt a filmet, az az volt, ahogyan hozzányúlt a szerephez. Hogyan megformálta.

A Fapofa és a Balhés tesók is jó film volt, de mégis...
Azok nem voltak számomra nagyon emlékezetesek.

Ellenben a Megint 17 című film...
Oké, oké, tudom... Zefron volt a főszereplő, s Matthew Perry nem nagyon játszott a filmben, mégis...
Amikor beleolvastam a történetbe jobban, kiderült, hogy Zac jó sokszor figyelte Matthew Perry-t, ugyanis szerette volna ellesni a mozdulatait, hogy még hitelesebbé tegye a szerepét.
Nos, ez tetszett a kissráctól (bocs, Anci, Matthew mellett még csak kissrác Zefron).

A Mr. Sunshine c. sorozatot viszont sajnálom, hogy ennyire elkaszálták. Nem mondom, hogy ez a sorozat a világirodalom legremekebb története, mégis... Nem lehetett volna normálisan befejezni a történetet????!

Mindegy.

Ennek ellenére akkor is A diadal és a Bérgyilkos... a kedvencem Tőle.

S ne tessék fikázni Matthew Perry-t, igenis jó színész s zseniális humorista!!!
(Csak hogy más is tudja, úgy a Jóbarátok c. sorozatban, mint más filmekben, sokszor az ő poénjait, vicceit használták fel a történetekben!)



Happy Birthday, Matthew!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése