2013. augusztus 29., csütörtök

Jay szülinapjára!!!

 Piszkosul fiatal, még csak 32 éves ma Jay Ryan.
Jó sokáig húztam a Vele való megismerkedésemet.
Aztán csak nem bírtam tovább ellenszenvemet leküzdöttem Kristin Kreuk iránt és elkezdtem nézni A szépség és a szörnyeteg sorozatot.
Persze nem a Linda Hamilton-os régit, hanem a mostanit, amiből még csak egy évad ment le.
De azt már jóóól végignéztem.
S rájöttem, hogy ez a srác nekem annyira, de annyira, hogy az már zavarbaejtő, na!

Aki még nem látta a sorozatot, annak szerintem csak 10 percet kell velem beszélgetnie, rögtön megjön hozzá a kedve, már ha szereti a kicsit krimis, kicsit misztikus sorozatokat.

A srácot különben nem láttam még más filmben, vagyis igen, csak mégsem. Na, ezt el kell magyaráznom.
Szóval. A Terra Nova sorozatban láttam már őt, de ha valaki keresztre feszített volna, akkor sem tudtam volna összehozni azt a kócos, marcona srácot ezzel a szépfiúval.

Na, mindegy. Ez a sorozat azért bőven kárpótol.
S hogy a bal arcán lévő sebhely nem igazi? Szinte sajnálom...
Mert azzal még szexisebb.

Remélem, azért valami épkézláb filmben is mihamarabb megmutatkozik majd a szexi pofijával.
Addig is...

(Szóval kedves E. barátnőm, nemcsak Te leszel liliomtipró...)


NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK JAY RYAN-NEK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése