2013. augusztus 1., csütörtök

Mindörökké rock - de komolyan!!!

Nagyon lehet engem utálni, de nekem szenzációsan kellemes (nagyon finom kifejezés a "kellemes" szó) csalódás volt a Mindörökké rock című film.


Tudom, hogy most sok ismerősöm fog megbotránkozni rajtam, de aki igazán ismer, az tudja, hogy nekem Tom Cruise az a tudathasadásos dolog az életemben, amit nem tudok elmagyarázni.
Szeretem és utálom egyben.
Odavagyok a filmjei nagy részéért.
A Top Gun-tól (amiben beleszerettem az F-fel kezdődő repülőkbe - mint később kiderült, más betűsök is gyönyörűek lehetnek, de ez egy másik mese...) kezdve az Oblivion-ig sok filmet láttam Tőle és nagyon sokat mai napig a kedvenceim között tartok számon.
Azt hiszem, hogyha egy tízes listát kellene készítsek a filmekről, amik a kedvenceim, biztosan legalább egy Tom Cruise film benne lenne.
S azt hiszem, ez a film kő keményen előre tör az listán.
Illetve azt is tudják a hozzám közel állók, hogy milyen zenei beállítottságú vagyok. A rock and roll a mozgatórugóm igazából.
Na, de vissza a filmhez.

Nos, a történet nem a világ legfantasztikusabbja, szóval a Matrix-ot nem fogja soha legyalulni, de hogy zeneileg ott van a top-on, az tuti.
Mint megtudtam, ez egy olyan történet különben, amit színházban musical-ként játszanak a mai napig (nem Magyarországon, sajna!).

A rendező is fantasztikus, Adam Shankman neve nem ismeretlen a számomra, hiszen a Séta a múltba (Nicholas Sparks szuper könyvének filmes változata), a Több a sokknál, a Tucatjával olcsóbb 2. és ami nagy kedvencem, Hajlakk című filmeket szintén ő vezényelte le.
Valszeg nem véletlenül kapta el ezt a történetet. Látott benne valami jót, valami erőt és valami olyan dolgot, amit jelezni akart a világgal.
 
A filmben megismerjük az igazi rock-os életérzést, de persze ferde tükröt mutat nekünk erre a világra, már úgy a zenei iparra tokkal-vonóval.
A színészek laza könnyedséggel bohóckodják és élvezik és túlozzák végig a filmet, mégis tetszik, mégis azt érzem, igen. Ez az igazi haknis élet...
Na, de ne politizáljunk.
Vissza a filmhez.
 
Szóval aki szereti az igazi rock and roll-t, annak azt hiszem ajánlom a filmet. Ha másért nem, akkor a zenékért.
Hogy milyen dalokat hallhatunk?!

Mondjuk: Jon Bon Jovi - Wanted Dead or Alive száma, Tom Cruise előadásában sem túl rossz. Persze, nem az igazi, de azért hallottam rosszabb hangú színészt is.
(az alábbi youtube-os változat a filmből van)


(Ez a szám különösen nagy kedvencem, hiszen a Supernatural című sorozatban Dean és Sam is énekelték ezt a számot...)

De a Twisted Sister, Poison is szerepet kap a filmben, s ellenpéldaként akár a Foreigner - I want to know what love is című száma is ott van.
Tehát nem csak kemény rock, ne tessék morogni...

Tom Cruise mellett olyan nevek szerepelnek még, mint Catherine Zeta-Jones (szenzációs a csaj, mint mindig!), vagy Alec Baldwin (fura volt hosszú hajjal és nulla tánctudással), Malin Akerman (akit már a Watchmen: Az őrzők című filmben láttam), illetve a Menedék című filmből már ismert Julianne Hough, vagy a számomra még ismeretlen Diego Boneta-ra is fel kellett figyelni, igen jó szerepet kapott és szerintem maradéktalanul teljesítette is, amit elvártak tőle.

Szóval nagyon jó kis film volt, dübörgő zenével, elsöprő színészekkel!
Aki egy kis pörgésre vágyik, vagy túlzottan belepilled a nagy melegbe, annak szeretettel ajánlom ezt a filmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése