2016. március 6., vasárnap

J.R.Ward játékban szerepeltem... I. rész

Amiket kiemeltem, azok benne kellett legyenek a - versenyszabályok szerint - a történetben.
Ja, és három szereplő lehetett csak: Butch, V és Hollywood.

Butch türelmetlenül dobolt a GTO kormányán. Hol van már ez a két kutyaütő?!
- Hazaérnek a csajok, mire elindulunk. S még én vagyok piperkőc, pffh!! - mordult rá a két barátjára, ahogy beugrottak mellé, illetve mögé.
- Hollywood nem tudta, hogy mit vegyen fel. - vigyorgott V.
- Hova, a bevásárlásra nem tudta, hogy mit vegyen fel???! Meg vagy őrülve, Hollywood??
Majd - bár rakétaként robbant ki az udvarról - teljesen hátrafordult barátjához.
- Emiatt vártam rátok annyit?! Fekete póló és farmer... Ennyi??
De V üvöltése elnyelte a ruhákra vonatkozó megjegyzést…
- Haver!! Az utat nézd!! Matricák leszünk, ha ezzel a nyavalyás autóval karambolozunk. Miért is nem a mienkkel mentünk?!
- Matricák? Te, kedves barátom, csak Te. Én átlényegülök képregény-hőssé. Valamelyik nap Marissa azt taglalta épp, hogy milyen szexi az a nyavalyás Robert baszottDowney Jr. 
- És te leszel Vasember? Hah… Az a pasi fényévekkel szebb, mint Te vagy.
- Én inkább a másik csapatból választanék magamnak szerepet.
- Na, csakhogy kiderül az igazság!! - horkant fel nevetve Rhage. - Szegény Marissa, ezt hogy fogja kibírni?! A férje bemelegedett…!
- Hülye... 
- Marha… - mordult fel túlságosan egyszerre a két barát.
Hollywood csak mosolygott tovább a bajsza alatt, amitől két testvére még mérgesebb lett. 
- Inkább Edward Blake lennék. - folytatta a témát Butch, kissé sértődöttebb hangon. - Tudod, akit Jeffrey Dean Morgan játszik. Az macsósabb... Marissának majd megmutatom. Bár szerintem engem senki sem tud űberelni...
- Az meg ki?! - kérdezte Rhage, miközben mutatta az utat Butch-nak.
- Hahh… Úgy ismerős, hogy a Komédiás? - szólt hátra V.
- Olyanra nem emlékszem a Bosszúállókból. A második részben szerepel?
Butch csak egy óriásit sóhajtott.
- Haver, mekkora az esélye annak, hogy Hollywood egyszer érteni fogja, hogy a nagy képregény-figurák közül ki, hova tartozik? - fordult Vishouse-hoz
- Ha beleverjük. - nevetett fel V. - Pedig ő is igazából egy képregény-vicc. Nézz csak a hátára.. 
A kocsi hátsó részéből egy halk, ám annál félelmetesebb mordulás hallatszott.
- Ne hergeld, mert úgy inkább azt fogjuk mindjárt mondani, hogy: “Mekkora az esélye annak, hogy mindannyian meghalunk?!”
- Badarság. Mi ketten vagyunk, ráadásul Te vagy Vasember…
- Ő meg majd átalakul mindjárt Hulk-ká… 
- Dehogyis… Majd elkezd selypíteni, és ő lesz az utolsó sárkány…
- … és Dennis Quaid szíven döfi! Igenn… - nevettek ketten, míg Hollywood csak morgott hátul a kocsiban.
- Te, ezt a bolháskutyát minek is hoztuk? Csak morog és mutogat nekem, hogy merre forduljak, mintha nem tudnám, hogy hova kell menni… - mutogatott hátrafelé két kézzel Butch.
- Komolyan egyszer kinyírsz minket, ezzel a vezetési stílusoddal. Komolyan, mint egy nő… 
- Rúzsozni nem fogod magad?! - hagyta abba a morgolódást hátul Rhage.
- De, amint te elkezded vakarni a füled tövét a lábaddal. - replikázott V.
- Most akkor hova is megyünk? - mordult fel Butch. - Mert még mindig nem döntöttük el, hogy mit kapnak a lányok húsvétra! Persze a tojásokon kívül… 
Ezzel elnevette magát mindhárom barát. Butch belenézett a visszapillantó tükörbe és rájött, bármit is vesznek egymásnak ajándékot, az ő ajándékai itt voltak a kocsiban. Vele. Hiszen mindegy volt, merre viszi őket az út, a sors... együtt sosem lesznek egyedül és sosem fognak unatkozni. 
A lányok pedig naaagyon meg voltak elégedve a húsvéti nyuszi(jaik) ajándékaival.

Ezt a kört nem én nyertem, mert máris több szavazata van egy másik személynek, de sebaj. :)


2 megjegyzés: