2016. március 15., kedd

Dharma és Greg... ééééééédes sorozat

Találtam egy sorozatot.

Tudom, mindig ezt mondom, de ez valami tündéri és vicces és dilis és és és...

Dharma és Greg
Maaaaaaaarhára nincs semmi értelme a címnek, mert a két főszereplőről szól, de mégis.



Szóval adva van egy Dharma névre hallgató hippi csajszi, és van egy Greg névre hallgató totál konzervatív srác.
Nos ezek ketten tuti nem összeillőek. Nem kellene találkozzanak. Vagy ha össze is találkoznak, ha össze is ismerkednek, nincs egy közös pocikájuk sem.
Ja, hogy mindketten szeretik a pitét? Dean Winchester is szereti a pitét...
Mégis... 
Összeházasodnak. Még aznap. 

Nos, hogy ebből mi sülhet ki?!
Borzalom, őrület, kiabálás, veszekedés... vagy egy hatalmas nagy vígjáték-sorozat!!!
Mert két ilyen össze nem illő ember mégis szereti egymást. Kitartanak egymás mellett a hatalmas szülői zúgolódások ellenére (vagy épp azért?!).
Ebből a két csuda ellentétes világból egy - számomra - nagyon kedves és szerethető sorozatot hoztak össze... még nagyon-nagyon-nagyon régen. De én most akadtam rá, na!

Ami viszont még inkább a csúcs benne, hogy ezt a két fiatalt két olyan kedvenc színészem alakítja, akiket külön-külön is nagyra értékelek: Jemma Elfman és Thomas Gibson.

Igen, az a Thomas Gibson, aki a Gyilkos elmékben a főnök.
Akit évadonként egyszer jó, ha látunk mosolyogni.

/Be kell vallani, ami abban a filmsorozatban történt vele, nem is csodálom, hogy sosem mosolyog./

Nos ő ebben a sorozatban hatalmasakat nevet, vigyorog, mint a vadalma és hülyét is csinál magából akár...

Mivel a Criminal Minds-ot láttam hamarabb, így meglepő volt a széles mosoly az arcán... Aztán rájöttem, hogy ez a pasi gyönyörű, amikor mosolyog. S rám pedig nagyon átragad az ő mosolya. Ennyit nem kacagtam régen sorozaton, mint ezen. Úgy rajtuk, mint velük.

Jemma Elfman pedig az a csajszi, aki az Ég velünk!-ben a főszereplő volt egy katolikus pap és egy zsidó rabbi szerelmi háromszögében. Odavoltam azért a filmért és odavoltam mindig ezért a nőciért is. A vidámsága, a zsizsegése, a temperamentuma... Egyszerűen csodás csaj.
Nos, ebben a sorozatban aztán totál megmutatkozik a stílusa. Valahogy az életben is hasonlónak képzelem. Főleg, ahogy a sorozatban cigánykereket ugrik és mozog és mindenféle dolgokat művel...

Szóval ha ez a két szuperszonikus színész összejön, akkor ugye az csak fantasztikus és tündéri lehet?!

Zárójelben megjegyezném, hogy roppantul odavoltam azokért a pillanataikért, amikor és ahogyan egymást az ágyba csábították... Szexisen tündéri... vagy fordítva?!

Szóval igen, ilyen az, amikor két összeillő embert végre összeereszt az univerzum.
Jaaaaa, bocsánat, ilyen az, amikor van x jó író, akik tudják, mi kell a nézőknek...
Na, de sebaj.

Akkor is jól kikapcsolódtam a sorozaton...

Egy ideig csak néztem és néztem és nem is jutott eszembe, hogy írjak, aztán már annyi poén volt, amit meg szerettem volna jegyezni, hogy elkezdtem írni. Úgyhogy most ez kicsit olyan in medias res lesz.

Elkezdem az idézeteket írni valahol a közepétől, aztán majd frissítem és hozzá-hozzáírok még.

Persze vannak olyan idézetek, aminek így kiragadva semmi értelmük nem lesz, de aki látta a sorozatot, az emlékezhet rájuk.

Úgyhogy aki nem látta a sorozatot, annak hajrá, aki meg igen, az olvasgasson, hátha előjönnek a mosolygós részek...





- Gondoltam elajándékozhatnánk a babákat.
- Kinek a sátánista üdvhadseregnek?!


- De azért valljuk be elég ijesztő, ami az előző lakókkal történt.
- Miért, mi történt?
- Kissé maguknak valók voltak, sosem beszéltek senkivel, elköltöztek és soha többé nem hallottak róluk. Ijesztőőőő mi?!
- A Te szádból minden ijesztő.


(bírósági ülésen)
- Kérek engedélyt oda menni.
- Mi célból?
- Hogy megöljelek!
- Megtagadom.


(Medve kergeti a két pasit.)
- Menj, majd él lelassítom.
- Hogyan?
- Rágós leszek.


- Hé Greg, az öregednek nem kell egy hajó?
- Miért, ez egy hajó volt?
- Akár. Kérdezd Dharma-t... Szóval egy barátom eladna egy nagyszerű hajót, nagyon olcsón.
- Miért?
- Mondjuk úgy, hogy ha a szövetségiek rátalálnak, jobban kell neki a pénz ügyvédre, mint egy hajó.
- Kvízkérdés, Larry: Szövetségi államügyész vagyok?! (mert hogy tényleg az a munkája)
- Az vagy! ... Auuu... Vegyük úgy, hogy ez a beszélgetés meg sem történt.
- Neked könnyű lesz...


- Héj szívem, aká' le is vehetnéd a sapkádat.
- Hát vannak rokonaim New Orleans-ban.
- Hol?
- Neew Oreeeeans.
- És merre?
- Bourbon és Scoth street.


- Anya, az istenért, vegyél fel cipőt!
- Cipőben nem tudok akcentussal beszélni!


- Fantasztikus, hogyan ért a lovakhoz.
- A kutyákat is megtanította, hogyan fürdessék meg egymást.


- Greg, a harag olyan, mint egy kölyök-kutya, aki nem tudja, hogy rosszat csinál. Ha nem engeded ki, összepisili a lelked szőnyegét.
- Kösz, van szőnyegtisztítóm.


- Sikerült kiszedni? (madárürüléket kabátról)
- Azt hiszem, be kell festened galambsz@r színűre.


- Van itt egy függetlenségi háborús puska és nem félek használni!
- Porosz. És nem működik.
- Jól van, akkor hozzád vágom.


- A szülés azért fájdalmas, mert az agyunk nem érti, mit üzen neki a méhünk. Ezért minden nap szánd rá az időd, hogy beszélgess a méheddel, a méhnyakaddal és igen, a vagináddal.
- Ez az új Harry Potter könyv?


- Ha anyád kérdezi, szívrohamom volt és egy bárba szállítottak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése