2014. május 22., csütörtök

Her, avagy Samantha A NŐ

Céges informatikusunkkal beszélgettem ma, miközben telepítette fel nekem az új levelező programomat. Amikor egyszer csak felrikkantott, hogy meg kell néznem egy filmet.
Az a címe, hogy: Her.
Oké. Angol cím, egy nőciről szól. De miért is érdekes a film?

Nézd meg! Le fogsz döbbenni tőle!

Tisztelettel jelentem, Lacika, megnéztem.

Ledöbbentem.
Sőt LEDÖBBENTEM!

Nem bírok egyelőre szóhoz jutni.

Olyan kicsit Matrix-os érzésem van.
Meg kell néznem még egyszer, hogy fel is fogjam, miről szól a film...

Akinek van egy pillanatnyi ráérő ideje, szerezze meg a filmet és nézze meg.

Olyan: baszki, ez nagyon ott van!!!

 Majd ha már leülepedett kicsit a dolog, írok a filmről, de most egyelőre még emésztem.
Azért előljáróban: Joaquin Phoenix a főszereplő, illetve Amy Adams.

Akin ledöbbentem: Scarlett Johansson-ért sosem voltam oda, viszont ledöbbentett, hogy ilyen szexi hangja van... A fenébe. Nem úúútálhatom kedvemre ezek után. Pedig olyan tuti lenne. De ebben a filmben annyira, de annyira kellett az ő hangja, mint Fekete Ernő és László Zsolt hangja nekem.

Ja, a zenéje, képi világa fantasztikus a filmnek. Egyszerre van benne a sci-fi és a sima film.
Máshol érzem magam, nem az USA-ban, mégis ott vagyok...
Fura ugye?
Na, majd írok még... 
Wonderful. Amazing. Incredible... and enthralling!!!

P.S.: Lacika! De hogy egy döglött macskával... Nemááááá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése