2013. június 11., kedd

Peter Bishop, elnézést, Joshua Jackson szülinapja

Joshua Jackson ma 35 éves.
Joshua Browning Jackson Carter, pontosabban.
De van olyan is biztosan, aki csak úgy ismeri, hogy Peter Bishop?!
Lehet.
Bár ő sok jó filmben szerepelt már.

Nézzük csak meg, hogy a kanadai Vancuverben született srácot milyen filmekben láthattuk eddig, hiszen nemcsak A rejtély az, amiben szerepelt.


A Kegyetlen játékok című filmben még milyen kisfiú volt, ajjaj...

A Koponyák című filmben meg úgy sajnáltam szegényt... Hiszen Paul Walker mellett azért akkor még nem nagyon rúghatott labdába azzal a totál kiskölykös képével.
Persze ma sincs sokkal férfiasabb arca, mégis... Valahogy lassan-lassan elhiszem azért azt is neki, hogy életeket is meg tud menteni.
De ebben a filmben azért már olyan szerepet játszott, ami mégiscsak felhívta rá a figyelmünket.

A Pletyka című film - számomra - elég mellékes történet, de ez én vagyok, persze... Azért "egynek elment" Tőle.

A Dawson és a haverok című sorozatot nem láttam még. Előbb-utóbb megnézem, hiszen olyan jó kis pasi is szerepel benne, mint James Van Der Beek, persze Joshua-n kívül... Eddig csak jót hallottam a sorozatról, majd meglátom...

Aztán jött a Sarki fény 2005-ben. Ez a film az egyik nagy kedvencem lett.

A következő film - amelyet szintén ugyanabban az évben készített - szintén egyik személyes kedvencem, az Árnyak toszkán verőfényben. Amilyen bugyuta a címe, szerintem annyira szuper a film.
Aki ismer, tudja rólam, hogy nem vagyok az a kimondottan romantikus filmes emberke... Mégis ez a film... Persze az is lehet, hogy az olasz légkör bolondítja meg az én agyamat is ebben a filmben...
Ki tudja?!
Mégis, szuper kis vidám film, klassz mondanivalóval. S fantasztikus színészekkel. Tessék megnézni, mindenkinek ajánlom!

A Bobby Kennedy - A végzetes nap című film nagyon érdekes volt, olyan mellékszereplőkkel, főszereplőkkel, akik maguk is sztárok... Nagyon jó történelmi film, de igazából olyan dokumentumfilmnek néztem inkább, semmi konklúzió, csak a tények.
Szóval nem volt rossz film... csak, csak.... Mittomén.

A Seattle öt napja szintén politikai dráma volt, szintén nagyon jó színészekkel. De egyáltalán nem kikapcsolódásnak.

Na, aki viszont szereti a horrort, annak szeretettel ajánlom az Árnykép című filmet.
Tényleg nagyon jó kis film! Joshua meglepően jó volt benne. Ledöbbentem, hogy milyen jól adta a kemény pasit. S nagyon szuper slusszpoén van a történetben... Ledöbbentem, amikor megnéztem, ugyanis engem azért nem nagyon tudnak filmek meglepni, elég gyorsan rájövök, hogy kinél, miért is van, hol is van a bibi a történtben, itt majdhogynem akkor kaptam csak észbe, amikor már a számba is rágták volna...
Szóval jó a történet is!

Az Egy hét című film egy csodálatosan szomorú történet. Fantasztikus érzékenységgel adta át magát Joshua a filmnek. Szintén megnézésre ajánlom.

És jött az a sorozat, ami mindent visz, kenterbe veri egész eddigi pályafutását (az én véleményem szerint, persze), s ha valaha is híres lett valamivel Joshua Jackson, akkor az A rejtély című történet, ami érdekesen indult, s még inkább izgalmas, szuper sci-fi történet lett belőle. De miért is lepődnénk meg ezen, hiszen J. J. Abrams a történet atyja. Őt pedig nagyon, de nagyon szeretem! Nagyon jó színészekkel, folyton megújuló és változó és egyre izgalmasabb és tényleg egyre rejtélyesebb világokkal kerülünk kapcsolatba.
Aki szereti az izgalmas sci-fi történeteket, az ne habozzon sokáig, tessék beszerezni a sorozatot, vagy a tévében felzárkózni a lejátszott részekhez.
/Aki látta a sorozatot, az érteni fogja, miért ezt a képet tettem be a Rejtély-ről. Aki nem látta, annak nem fogom elmagyarázni, tessék megnézni./

Egy szó, mint száz, bár ebben az évben fejeződött csak be a Fringe c. sorozat, mégis máris Joshua Jackson hiányom van, úgyhogy nagyon boldog születésnapot kívánok Joshua-nak, s utána tessék filmet készíteni, vagy sorozatot, vagy bármi mozgóképet, de tessék készíteni, hogy mi élvezhessük a színészi teljesítményét a srácnak!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése