2013. június 15., szombat

Három csajszi, három születésnap, három élet

Három - számomra - kedves színésznőnek van ma a szülinapja.
Elsőként Helen Hunt-ot említeném meg.
Csodajó színésznő.
Hogy milyen filmekben is láttam? Jajj, nagyon sokban.

Például:

Előre a múltba, 
Békaherceg,
Twister, 
Lesz ez még így se!, 
A jövő kezdete, 
Mi kell a nőnek? 
A jade skorpió átka, 
A múlt fogságában, 
Bobby Kennedy - A végzetes nap, 
Amikor minden változik,
Életem a szörf.

A Lesz ez még így se! című filmért meg is kapta az Oscar díjat. Csodálatos film volt. Én viszont nem azt szeretem Tőle a legjobban, mint inkább a Mi kell a nőnek? könnyű kis délutáni szórakoztató moziját. Mel Gibson akkor még jó filmekben játszott (számomra).

Szóval ki ne emlékezne erre a csodás nőre, aki ma lett 50 éves.

Boldog szülinapot, Helen Hunt!



A másik szülinapos az én első nagy kedvenc sorozatom Monica Geller-e, Courtney Cox.

Igazából sok más filmben nem láttam őt, talán csak a Szupersuliban, viszont annál jobban ismerem őt a Jóbarátokból.

Szóval sok mindent nem tudok róla, David Arquette-el ez évben fejezték be a válásukat... Van egy közös gyermekük, akinek a keresztanyja Jennifer Aniston.

Találtam egy szuper képet a csapatról. Úgy gondoltam, ezt a kedves társaságot így még nem nagyon láthattuk...

Nagyon boldog születésnapot kívánok a ma 49 éves színésznőnek. S ígérem, egyszer megnézem a Született szinglik c. sorozatát.




S végül hadd köszöntsem a legfiatalabbat, Anna Torv-ot, aki ma 35 éves.
Na, ha van valaki, akinek más filmjét nem láttam, mint azt a sorozatot, amit nagyon, de nagyon szeretek (másik kedvenc sorozat), akkor az Ő.
Egyszerűen csak és kizárólag a Rejtély című sorozatból ismerem a lányt.
 
 
 
 
Érdekesség különben, hogy az I. évadban még társát játszó Mark Valley - John Scott-ot játszotta - igaziból a férje (nem sokáig, mert már válnak).

Nagyon boldog születésnapot kívánok Anna Torv-nak!

S még sok jó filmet kérünk! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése