2013. szeptember 22., vasárnap

Rupert Penry-Jones 43 éves

Drága E. barátnőm!
Ma neked szentelem a blogomat!

Rupert Penry-Jones, drága Kapitányod ugyanis ma 43. éves!

 











Ha valaki nem tudná, ki ez a szexi srác (akire még csak a szememet sem merem vetni, hiszen ő E. barátnőmé!!!), annak szeretettel ajánlom a Tartózkodó érzelem című filmet.
Mármint ezt E. barátnőm ajánlja.
 

 



 
Én a Spooks (magyar csatornákon Titkos szolgálat: MI-5címet kapta) sorozatot ajánlanám tőle, hiszen én a kémes filmekért, sorozatokért vagyok oda... De ez nem újdonság.

 Mindenesetre aki látta már a srácot, az biztosan emlékszik rá, aki nem, annak meg feltétlen mutatok egy-két képet, hogy felkeltsem a figyelmét. De el a kezekkel! Ő E. barátnőmé! (mint már említettem)
Azt nem mesélem el, hogy ez a csupa-angol fiú egy "mezei" apukától és egy színész anyukától kapta szuperjó génjeit. S azt sem említem meg, hogy 2007-ben megnősült (vajon miért nem lepődöm meg, hogy egy angol színházi színésznőt vett el) és született két gyermekük már.
Nem, dehogy mesélek én el ilyeneket Róla, azzal csak lerángatnám a felhőkből és rájönnénk, hogy ő is "csak" ember. Dehogyis.
Maradjon csak ott fent a habok között és nézhessünk fel rá ugyanúgy, mint eddig... tátott szájjal és ... (no comment tovább).

Szóval Rupert Penry-Jones, nagyon boldog születésnapot kívánunk innen Magyarországról Neked!

S kérünk még jó pár szuper filmet Tőled!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése