2013. február 17., vasárnap

Születésnapok tömkelege...

Hogy ma hányan ünneplik Hollywood-ban a szülinapjukat!!!!
Fantasztikus.

Kezdjük a kedvencemmel, René Russo-val. Ma ... Na, nem! Dehogy írom le, hány éves.
Tessék megnézni a filmjeit, amik közül sok van kedvencem!
Például: A Thomas Crown ügy (Pierce Brosnan oldalán), fúú, de szuper kis film volt!!
Vagy a Váltságdíj (Mel Gibson-nal), megrendítő és fantasztikus történet.
Vagy a Halálos fegyver sorozatok (szintén Gibson társaként), s a Fejjel a falnak, Szóljatok a köpcösnek! s ne hagyjuk ki a Vírus-t sem! Mekkora film volt az!!!
Nagyon szexi és szuper színésznő.

De nézzük a következő csajszit, aki - meglepődtem rajta nagyon - két évvel idősebb nálam...   Denise Richards.
Őt Pierce Brosnan mellett láttam leginkább szívesen, a James Bond filmben (A világ nem elég). De a Véres Valentin című filmben is láthattuk, illetve a Randiügynökség című filmben, a Jóbarátokban kellően utálhattuk, s az Igazából szerelemben ahogy belibbent a film végén a repülőtér várócsarnokába...
Illetve az egyik talán legtesthezállóbb filmje, a Boldogító igen, vagy nem. Klassz ellentéte volt a magas, keménykötésű Dean Cain-nek. 

Paris Hilton-nak is ma volt a születésnapja. 
Na, róla nem kívánok sok mindent mondani. Egyszer volt egy kellemes meglepetésem Vele.
Amikor a SuperNautural című sorozatban megláttam őt. 
Persze akkor még nem láttam a Viasztestek című filmet (szintén Vele és Jared Padalecki-vel).
S mekkora boldogság volt, ahogy a két főszereplő srác, Sam és Dean kinyírták!!!
De több szót nem pocsékolok rá! Valahogy túl műűűszépség számomra. Ha annyi pénzem lenne, mint amennyi a családjának van, még szép, hogy... Na, szóval értitek!

Viszont. A fiúk!

Aki aztán sokkal, de sokkal többet és értelmesebbet tett le a képzeletbeli asztalra, mint Miss Hilton, az mondjuk Michael Bay.
Akinek a keze olyan filmekben volt benne, mint az Armageddon, a Pearl Harbor, Transformers-ek, A Negyedik, Péntek 13, A Sziget, Bad boys, a Szikla.
Ugye, milyen jó filmek is voltak ezek?!!!

De ott van az aránylag új felfedezett is, Joseph Gordon-Levitt, akit legutóbb a Batman harmadik filmjében láthattunk, a Sötét lovag: Felemelkedés-ben.
De akár mondhatnánk a másik Christopher Nolan filmet, az Eredet-et, vagy akár a Looper - A jövő gyilkosa (bár abban alig ismertem meg, annyira eldeformálták az arcát, számomra érthetetlen dolog miatt).
Bár még nagyon fiatal, azért meg kell jegyezni a nevét, fog ő még  párszor szerepelni jó kis filmekben, az tuti!!!

A következő srác, Dominic Purcell, aki szintén szülinapos ma.
 Én azt hiszem, sok filmben nem láttam, de a Penge: Szentháromság című filmben eléggé maradandót nyújtott. Láttuk ott őt szexi pasinak és kegyetlen gyilkos szörnyetegnek is, holott csak ő volt az ősvámpír, vagy ki a szösz: Drake.
A Szökés című sorozatban is tudtommal főszerepet játszott, bár nekem az a sorozat valamiért kimaradt az életemből. De a Válogatott gyilkosokban, a Szalmakutyákban is láthattuk még őt, illetve az egyik kedvenc filmemben, amit sajna nem nagyon ismernek, (csak azok, akik vagy nagy Christian Bale, vagy a sci-fi rajongói), az Equilibrium - Gyilkos nyugalom.

És még az örök bohóc, Jerry O'Connell is ma ünnepli a születésnapját.
Én főleg a Sliders-ben láthattuk őt először, azt hiszem. 
De a Mars mentőakció című filmben is szerepelt, na abban végre kicsit komolyabbra vette a figurát, de aztán az Én és én meg a tehén című monumentális marhasággal újra elcsapta az illúziómat, hogy ez a srác megkomolyodik valamikor.
Az Enyém, tiéd, mienk című filmben Dennis Quaid és a mai szülinapos René Russo társaságában marháskodott.
Bár a Nyughatatlan Jordan című műsorban - bár nagyon kevés részét láttam a sorozatnak - legjobb tudomásom szerint azért valami komolyabbat játszott, hiszen nyomozó volt.
Na, mindegy. Komolyan sosem fogom venni a srácot, de azért aranyos, azt tegyük hozzá.
Kicsit nekem olyan, mint a Chris O'Donell, ő is olyan örök kiskölyök.

Szóval nagyon boldog születésnapot a születésnaposoknak és legyen jó sok filmjük még, amiket megnézhetünk, élvezhetünk és kaphatnak értük díjakat. Hajrá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése