2013. február 14., csütörtök

Idézetek VI. - Star Trek (TNG)



Folytatom az idézeteket a Star Trek-ből, de ez már az Új generációból van, Jean-Luc Pickard kapitánnyal és legénységével.


Data (a borg királynőről): - Emberibbé tett, mint azt lehetségesnek hittem.
Pickard kapitány: - Mennyi ideig?
Data: - Hatvannyolc század másodpercig.

Pickard: - Ismeri Gilbertet és Sullivant?
Worf: - Nem, uram. Sok új tagja van a legénységnek, mióta elmentem.
Pickard: - Ők zeneszerzők voltak, Worf. A XIX. században.

Q: - Jean-Luc, mondjon már valamit!
Pickard: - Kifelé a székemből!

Data: - Értem, szóval ha össze-vissza ugrálok és kiabálok, mint egy idióta, az vicces?!

Data: - Lehet, hogy egy hímivarú emlős állatot ejtettem el.
Dr. Crusher: - Azaz bakot lőtt?!

(Riker ölelgetve vígasztalja Deannát.)
Deanna: - Minden beosztottadat így teszed helyre?
Riker: Ha tudnád, hogy örül az ölelésnek Geordi, vagy Worf!

Data: Kapitány, a tanácsára van szükségem. Szeretném…
Pickard: - Igen, már hallottam. És nagyon szívesen adok tanácsot abban, hogyan értse meg a nőket. Amint kiderítem, elmondom.

Kirk: - Úgy beszélsz, mint egy vulkáni.
Data: - Nem vulkáni, android vagyok.
Kirk: - Az majdnem ugyanolyan rossz.

Riker: - Tudja, hogy a mi idegpályáink hozzászoktak az Ön érzékelőingereihez.
Data: - Hmmm… már értem. Én is kedvelem Önt, Uram.

Pickard: - Q megtisztelt a látogatásával.
Riker: Q? Mit akart?
Pickard: Mindenáron valami jót akart tenni velem.
Riker: - Riadóztatok.

Pickard: Egyes. Az egész legénység összefogott, hogy szabadságra küldjenek?
Riker: - A 39-es fedélzeten van két zászlós, aki nem tud semmiről.


Data: - Ez nem ilyen egyszerű dolog. Igaz, biológiailag úgy tűnik, összeilletek, bár lehet különbség a sejtmembránotok között, de...
Wesley Crusher: - Data, én randevúzni indulok, nem boncolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése