2018. április 29., vasárnap

Bosszúállók harmadszorra - nekem inkább végjáték


Mondjuk ez a kép nem tökéletes... S nem csak Thor fél szeme a kakukktojás!!!
Gondolom mindenki azt várja tőlem, hogy meséljek a Bosszúállók: Végtelen háború c. filmről, mert már pénteken láttam. 
(A Corvin Moziban a szokásos helyemen, mert már a Matrix óta megvan az a bizonyos 14. sor bal közép 1. szék helyem a Korda Teremben.)

S hiába láttam pénteken a filmet, még mindig nem jutok szóhoz. Vagyis nem. 
Kismillió mondatom lenne, kismillió kérdésem és még több sikolyom és még több könnyem.

Minden csatornán azt olvasom, hallom, látom, hogy most egy tíz éves korszak lezárul.
De én nem akarom ezt. Még szeretném látni, amint Robert Downey Jr., Chris Evans és Chris Hemsworth szétrúgra a rosszak hátsóját. Nem akarom még, hogy ennek vége legyen. Még szeretnék IronMan 4-et és 5-öt is. Meg Thor-ból is szeretnék egy-kettőt, meg Kapi filmjeiből is... Szóval még nem szeretném az idősebb nemzedéket temetni!!!!
S ez a film hiába volt úgy zseniális, ahogy volt - mert az volt, tényleg -, a szívem úgy fáj, úgy sír, mint még soha.
Szóval igen. Ezer és egy éve vártam arra, hogy Robert Downey Jr. és Benedict Cumberbatch együtt szerepeljen egy filmben, méghozzá egy MARVEL filmben (a még inkább hab az én tortámon).
S hogy még együtt is legyenek egy vásznon, egymással beszélgetve... Ez több volt, mint csoda.
Aztán ahogy telt a film, egyre inkább elvesztettem a reményemet. Egyre inkább azt éreztem, hogy ez teljesen más lesz, mint a többi film. Talán kicsit az Amerika Kapitány: Polgárháború-hoz éreztem hasonlónak ezt a filmet.
Mert bármelyik ujjamba harapok...

Valaki elkészítette ezt a képsort.
Ami tényleg végigveszi a filmet...
Mindennek ellenére ledöbbentően jó volt a film, már csak abból a szempontból is, hogy most nemcsak a sima Bosszúállók c. társaságot hozták össze, ami amúgy is nagy szereplőgárdával dolgozott, most ez hatványozottan működött, hiszen a Bosszúállók teljes gárdája ott volt, Fekete Párduc teljes katonai egysége, Póki, Strange Doki Wong-gal megspékelve s akkor még nem is beszéltünk a Galaxis örzői társaságáról (élükön Nyuszival - Thor nevezte végig így Mordály-t). 
Szóval ott volt a filmben Robert Downey Jr., Benedict Cumberbatch, Tom Hiddleston, Chirs Evans, Chirs Hemsworth, Mark Ruffalo, Scarlett Johannson, Tom Holland, Chris Pratt, Zoe Saldana, (Vin Diesel és Bradley Cooper hangja), Don Cheadle, Chadwick Boseman, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Sebastian Stan, Idris Elba, Gwyneth Paltrow és még sok-sok jó színész. Szóval ezek csak az "A" kategóriás színészek voltak - úgy nagyjából... 
S mindenkire sor került, mindenkinek volt egy-két jó mondata, tudtuk, hogy hol tart most az életében... Szóval hiányozni fognak nagyon!!!
Szóval nem írok semmit a filmről. 
Aki szereti a MARVEL-t, az amúgy is meg fogja nézni.
Aki meg nem ismeri, nem szereti, annak írhatnék bármit...
Azért majd ha megkapom DVD-n a filmet, valszeg kiírok pár jó poént... Volt egy-két jó benyögés... ami kell nekem az öröklétbe.

1 megjegyzés: