2018. február 25., vasárnap

Charlie is my mage!

Mondja már meg nekem valaki, hogy mi a szöszömért vagyok én oda ezért a kiskölyökért? Még csak nem is az ideálom (az JDM). Akkor meg????

1980-ban született. S mikor? Áprilisban. Mi van ezekkel a pasikkal? Minden nagy kedvencem áprilisi.
RDJ - április 4; JDM - április 22. Charlie pedig április 10. Vicces. Varga Reni, ebből mit hozol ki??? Hehe..
S angol a drágám. Ahaaaaaaaaaaa... Akkor azért tud olyan szépen beszélni.

S apukája mi volt?! Egy gengszter. Annyira...

S adva van ez a srác, akinek még a lábai sem egyforma hosszúak. Akkora...!
De mégis... (nem igaz. Nem bírom befejezni a mondataimat Miatta.)

Hadd mutassam be őt kicsit a filmjein keresztül...

Van az Anarchia gyermekei c. sorozatos korszaka, amikor naaaaaaaagyon kölyök volt még, de olyan ééédesen rossz.

Belevaló, kemény fiatalemberke...


Nehéz háttérrel,  s egy, az édesapjától örökölt napló miatt elgondolkodó, kezdődő igazságérzettel és lelkiismerettel. Nagyjából ez volt Jackson "Jax" Teller egy rövidke, kacikás mondatban. Amit viszont Charlie hozzátett a szerepéhez, az szerintem sokat lendített a sorozaton. Fiatal kora ellenére nagyon jó érzéssel és jó aránnyal játszotta a fiút, aki gonosztevő, gyilkos is és mégis valami kicsavart módon szerethető, szexi és jószívű.


Meg kell hagyni, szerintem egész jó kis sorozat volt ez.


Érdekes színészekkel maga körül.

Roppantul odavoltam a csaj-szereplőkért is. Persze a két főszereplőnőért.

Fura volt, mert szinte ő volt az egyedüli "szépfiú" a sorozatban, mégis sok szereplő volt, akiket szerettem a történetben.

Persze, lehet mondani, hogy igen, én mindig a rossz fiúkért vagyok oda, úgyhogy nem csoda, hogy tetszett a sorozat...
Ez tény. De mégis.


Mi a pihe vonzott ebben a fiúban???

Lövésem nincs.

Aztán jött a Pacific Rim.
Vagyis előtte volt, de akkor is később jöttem rá, hogy ő Ő volt. 
Na újra meg kellett nézni a filmet.

Egy jó kis jövő-történet. Minő furcsaság, megint egy disztópiás film.

A világ megnyílik de nem felülről, hanem alulról. A Csendes-óceán legmélyén, ahonnan olyan másvilági lények érkeznek, amiket képtelenség legyőzni. Vagyis majdnem képtelenség. Akkora lények, amikhez csak szintén hatalmas termetű gépekkel lehet visszavágni.
De mindez mindig csak tűzoltás. Olyan gépeket gyártanak, amiket egy ember sosem tudja kezelni, csak párosával. De mivel egy készülékről van szó, így meg kell osszák egymással a gondolataikat, hiszen csak így tudják együtt használni a gépet. Ezt nevezik driftelés-nek, de ezt akárkik nem tudják együtt elvégezni. A világ már kezdi elveszíteni a háborút a jágerekkel (így nevezik ezeket az óriás gépeket) a kaijuk (az idegen lények) ellen. 

Aztán jön egy kis csapat, akik úgy gondolják, a nagy falak nem fogják megállítani a szörnyeket, így a Jager-program új erőre kap. S Becket-tel (Charlie Hunnam) az élen megpróbálják felvenni a hancot és legyőzni az ellenséget.




Meg jött az a reklááááááááááááám. Ééééééééééééééééééééééééédes jóóóóóóóóóóóóatyááááááááááám!

Vagy hogy is mondta Hofi Géza?!
"Szűz Mária Idősanyám, Te aki a mennyekben lakozol nagy titokban!"

Milyen reklám ez, kérem?!???!!!!

Reveal with Charlie


"PÁR" kép, s az ember lánya újra és újra meg szeretné nézni a reklámot.





































Van még pár filmje, de... (azokról később.)
Jött az Arthur. S elvesztem. De persze erről már írtam, úgyhogy ez nem újdonság. 
Úgyhogy még pár kép erről a szexi fiatal srácról.
Remélem, még nagyon-nagyon sok filmben fogom Őt látni. 
Tényleg nagyon... ott van, na!






















Szóval ő az én mágusom! My mage! Megbűvölte a szívemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése