2016. július 24., vasárnap

Star Trek Beyond - másképp

Ezeket a képeket muszáj feltennem.... Annyira édesek.
Ahogy a Star Trek-es blog-bejegyzésemhez kerestem képeket, akkor találtam rá ezekre a gyöngyszemekre.


Apa fia és mint kiderült, Robert Pine is szerepelt már ST-s filmben, mint vulkáni nagykövet. :D


Ki akar beülni a kapitány székébe?


Mert vulkáni stílusban illik egy ST-snek tudnia köszönni!


A két főszereplő... Rossz emberke ül a kapitányi székben... nem baj?!


Ezen a képen majdnem elsírtam magam. Nevettem és szomorú voltam egyszerre...


Promózni így kell egy filmet... ilyen fiúkkal... :)


A film egyik írója és a producer (már nem rendezőként dolgozott J.J.).

Naná, hogy a rossz vigyorog mindig...


A főbb szereplők... civilben.

A három... nem is tudom, muskétás? Velük mindig történt valami eddig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése