2016. április 25., hétfő

The Night Manager - Éjszakai szolgálat

Beleszaladtam az egyik metrómegállóban egy plakátba.
Doctor House volt rajta és Loki.

Szóval így definiáltam.
Aztán jót nevettem magamon. Én aztán tényleg nem szoktam egy színészt beskatulyázni, mégis most le-Loki-ztam Tom Hiddlestont és Hugh Laurie-t pedig visszatettem House doki szerepébe.

Gyorsan megnéztem itthon, hogy mi ez és hol és micsoda... Aztán ott is felejtettem a dolgot, amíg egyik nap újra bele nem botlottam.

S úgy döntöttem, hogy adok neki egy esélyt. De olyan későn néztem, hogy nem bírtam továbbnézni, mint az első részt.
Érdekes volt, de annyira nem fogott meg. Kémfilm. Tizenkettő, egy tucat.

Aztán pár nap múlva megint eszembe jutott a dolog és újra megnéztem az első részt (is).
S beleszerelmesedtem.
Tom-mal már találkoztam, de csak és kizárólag Loki szerepében. Soha, semmiben nem láttam még. (Oké, azóta a Bíborhegy-et is megnéztem, s abban is ő volt a főszereplő, úgyhogy azóta már még inkább megszerettem a pasit, de ez egy másik blog-bejegyzés lesz.)
Nagyon szerettem benne, de a zöld-fekete-arany köpenyes furasipkás őrült pasi szerepe eléggé beskatulyázta nekem.
Tény, hogy csúcs volt!!! De - már elnézést -, mindig valaki másra figyeltem inkább. Vagy Tony Stark-ra (Robert Downey Jr.), vagy Thor-ra (Chris Hemsworth), de csak percekre Lokira.

Most viszont... Ledöbbentem Tőle.
Más, nagyon-nagyon más ebben a sorozatban, mint a MARVEL filmekben.
Tom csodálatos mimikája, szuper mozgása, minden porcikája benne van a szerepében!
Eddig nem értettem, miért ez a nagy felhajtás az angoloknál Tom-mal kapcsolatban.
Na, most  már értem. Teljes mértékben értem! Nem pattogok ezzel a szóval sokat, de nagyon jó színész. Kíváncsi vagyok, hogy ha még többféle szerepet kap filmekben (tudtommal színházban sokat dolgozott már az angoloknál), még több tapasztalatot szerzett, akkor mi lesz belőle!

Hugh Laurie elég ismert volt nekem, hiszen azért a House Doki eléggé sok hülyeséget és klassz dolgot megélt a sorozatban. De ebben a sorozatban teljesen ellentéte annak, ami ott volt.
Furcsa, egy zseniális gonosz, de mégis gonosz. Szívből gonosz. Nem olyan őrült, House-os féle rosszfiú, hanem olyan igazi, fifikás, fegyvercsempész gonosz.

A történet pedig sokkal-sokkal jobb, mint egy sima kis kémtörténet.
Van benne egy kis lamúr is, de ez olyan kémfilmesen felszínes (egyelőre). De ennyi kell ebbe a történetbe, semmi több...
Tetszik. Okos, kontinenseken átívelő, gondolkozós történet.
Szóval olyan nekemvalós, klassz kémsorozat, na!

Aki eddig nem nézett bele és szereti a jó kis mai életszagú történetet, ami azért - valljuk be - sajnos tökéletesen elképzelhető, hogy meg is történik valahol... szóval aki szereti az ilyeneket, azoknak szívből ajánlom!!!

És:
Viva Tom Hiddleston!





































3 megjegyzés:

  1. Sajnos nem Tom lesz az új James Bond. Pedig már kezdtem megszokni...

    VálaszTörlés
  2. Engem is teljesen megbabonázott Mr. Hiddleston! =) Eredeti szinkronnal, feliratosan nézted? Nem tudom, hogy milyen a szinkronhangja, de eredetiben olyan orgánuma van az emberünknek, hogy ha becsuknám a szemem és csak a fülembe beszélne, már attól olvadoznék... =P
    Hugh Laurie-t pedig nagyon bírom, nagyon jó angol humoristának, színésznek tartom, de valahogy ebben a szerepben a szememben nem sikerült teljesen levetkőznie Dr. House szerepét sajnos. Voltak pillanatok, amikor teljesen elhittem, hogy ő a világ legrosszabb embere, de ez néhány jelenetnél megtört és Dr. House-t láttam, bot nélkül.
    A romantikus szál pedig... khmm....utolsó részben (azt hiszem, hogy a 3. részben volt)... szóval volt az a jelenet...nem kicsit markoltam a szék karfáját... =D arra az időre szívesen lettem volna a szőke nyakigláb hölgy helyében. =D

    VálaszTörlés