2015. április 22., szerda

Jeffrey Dean Morgan szülinapja!!!

Az én drága szülinaposom ma 49 éves...


Aki ismeri, az ISMERI. Az látja a filmekben, sorozatokban. Aki nem ismeri, azt csak sajnálni tudom.

Ő tényleg az a pasi, akit ha meglátnék, a szívem kiugrana a helyéről.
Ha egy ilyen pasit találnék valahol itt Mo-n, akinek én is kellenék... hmm... az volna a mennyország. De tuti csak tovább csorgatom a nyálam az én drága JDM-emre.

Washington államban született, Seattle-ből átköltöztette egy barátját Los Angeles-be, aki színész akart lenni, s az átköltöztetés annyira jól sikerült, hogy végül Jeff is ott maradt a filmek mekkájában. 
Milyen nagy öröm nekem, hogy azt a barátját kisegítette akkor!!!

Viszont.

Nem olyan régen - pár hóóónapja - megismertem egy jó kis sorozatot. White Collar címmel.
Aki szereti a "rablóból pandúr lettem, de nem lettem jófiú teljesen" sorozatokat, annak mindenképpen ajánlom ezt. Na, szóval a lényeg. Abban a sorozatban láttam egy csajszit, aki nagyon szexi, nagyon-nagyon lennék a helyében.. (persze, ha nem Lindsay Price szeretnék lenni)

Aztán rájöttem... hm... kivel él együtt ez a Hilarie Burton névre hallgató csaj, kinek szült egy kissrácot? Na, kinek? 
Háát persze, hogy Jeffrey Dean Morgan-nek. Úgyhogy megbocsáttatott minden, hogy nem az én ágyamban héderel Jeff.

Mert ez a nőci... ez... ez. Nagyon ott van a szeren...

Nos, visszatérve a szülinaposra.
Nekem majd minden filmje szenzáció-számba megy. Ahogy mozdul, ahogy néz, az a bánatos szeme és ahogy mosolyog... Mind-mind egy-egy élmény nekem.

Nem, nem felejtettem el, hogy Robert Downey Jr. a szívemhez legközelebb álló színész. Nem. Ugyanis Bob A SZÍNÉSZ, Jeff viszont A SZERELEM. (vagy mi a szösz) 
Aki ezt nem érti, az hívjon fel - már ha érdekli, de úgysem fogja -, de úgy sem tudom elmagyarázni...
Mert ez a két pasi teljesen más...

Mondanám azt - kis túlzással élve -, hogy Jeff nem kell, hogy szerepeljen filmben, akkor is kell nekem.
Bob viszont ha nem játszik, az olyan Isten ellen való vétek számomra. Kapott egy tálentumot, amit igenis ki kell használnia!!!

Na, vissza újra Jeff-re.
A Supernatural c. sorozatban láttam meg. Igen, Jensen-t és Jared-et vette mindenki észre, hiszen ők voltak a szexi kissárcok. De én nem. Nekem amúgy is mindig az idősebb pasik jöttek be...
Így én apukájukra vetettem szemet már akkor. A szomorú, ámde csodaszép szemeit!!!
Nagyon-nagyon sajnáltam, amikor meghalt a sorozatban.
(Elég sok sorozatban meghalt már... valaki írhatna neki egy hosszabb - mint mondjuk a Magic City - sorozatot, amiben végig él és virul...)

Aztán megláttam a Vesztesek bosszú-ját. Na, ott aztán megakadt a lemezem.. De teljesen. Egy olyan film, ami tokkal-vonóval az én filmem. Tetszik minden pillanata. Szexi, de mégis kemény, vicces, de mégis komoly. Szóval ott voltam nyálcsorgatva a képernyő előtt és most is épp azt nézem...
Chris Evans még nagyjából sehol sem volt hős, sem Fantasztikus négyes egy tagja sem, de még Amerika Kapitány sem volt, mégis annyira...

Áááá... annyi jó filmje van. De most a Vesztesek bosszúja érdekes. Azt hiszem, nem is írok tovább Jeff-ről, úgyis írtam már épp eleget, raktam ki épp elég képet RÓLA, régi szülinapjain.
Most inkább előkapom a Csapatot. A Veszteseket.

Happy birthday, my man, my sweet and sexy dream, my Jeff! 
I love your face, your eyes, your hands, and every inch for him.

Are you here in my bed? Maybe yes. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése