2015. április 13., hétfő

A 7 mindig is az egyik kedvenc számom volt (főleg, mert a kedvencem fele)

Tegnap láttam egy filmet.

Na, mindenki felmordulhat, hogy na, mi van akkor? PanyikÁgi minden nap néz vmilyen filmet...

De ez más volt...

Tudtam előre, hogy meg akarom nézni a filmet... S közben meg minden porcikám tiltakozott ellene. Mert nem akartam végig bőgni a filmet.

Az utolsó öt percet azért sikerült.

Tudom, hogy szentimentális, bőgőmasina vagyok...
De aki egy kicsit is szerette... az meghatódik.. szerintem.

Aki ismer, az tudja, hogy a Fast & Furious mindig is nagy kedvencem volt, s Paul Walker pláne.
Vin Diesel-t ebben a film(sorozatban) szerettem meg. Nem lett kedvencem, de Paul-t jól kiegészítette...

Aztán jött a hír és én nem kaptam levegőt... s bevallom férfiasan, elbőgtem magam a hír hallatán...

S pont úgy... Szóval borzalmas érzés volt.

S közben meg már vártam a 7. részt.

A HETEDIKET!!!! Felfogja valaki, hogy ez már ennek a film sorozatféleségnek a hetedik filmje volt?!

Nekem már a második előtt fenntartásom volt, hogy mit tudnak még mutatni. Aztán a harmadik után, vagy a negyedik után már nem csodálkoztam semmin.


Walker és Diesel zseniális páros volt. Kevés ilyen színész-pár van (szerintem), akik ennyire összeillőek voltak, mint ők.

S az után a bizonyos baleset után már nem vártam a 7. részt.

Mert mire várjak?! Ha Paul nincs benne, nem hangzik már szexisen a "ride or die".

De aztán tegnap csak rá vettem magam, hogy belenézzek a filmbe.
S ott ragadtam.
Hetedszerre is elkábítottak a fiúk, az autók, a száguldás, az adrenalin.
A történet hetedszerre is ütött.
S bár nagyon nem örültem, hogy az én kedvenc Szállítóm rosszat játszott, nem is nagyon tudtam azonosulni a nézői elvárással, hogy "úúútáljuk együtt a rosszfiút"... De ez legyen a legnagyobb baj.

Örömmel konstatáltam, hogy egy kis rész híjján nem vettem észre, hogy Brian O'Conner nem mindenhol Paul volt (sajnos a halálával eléggé megakadtak a filmesek, de végül az öccse segítette ki a filmet).

Nos, a lényeg: a film ugyanúgy, vagy még inkább ütött.
Jó szereplők voltak, már hogy az új szereplők is kellemesen beleillettek a dolgokba...

Egy momentum volt a film közepefelén, amin majdnem elbőgtem magam.. de nem azért...
Szóval nagyon szeretem az autókat. S nagyon nem szeretem, ha egy autót összetörnek.. Főleg, ha az így néz ki. Ez az autó konkrétan SZEXI szerintem. Ugye????

S sajnálattal olvastam valamelyik külföldi hírportálon, hogy el akarják készíteni a 8. részt is, ugyanis Paul állítólag egyszer elmondta, hogy ő nyolc részt szeretne...

Nélküle nem kellene már elkezdeni egy új F&F-es filmet.
Mintha Bruce Willis nélkül készítenék el a Die Hard egy új részét. Na, neee mááá...

Nos, aki szerette az eddigi F&F-es filmeket, annak úgyanúgy ajánlom (még szép!!!), aki meg nem látott egy részt sem, annak szeretettel ajánlom az 1., a 2., a 3., 4., illetve az 5., és a 6. részt, mielőtt megnézné ezt a hetediket.
De tessék megnézni őket!!!
Zseniálisak.


S a szentimentalizmusomnak is adjunk egy keveset:

https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk

(magyarul: Mindig a szívünkben.)

"It's been a long day without you my friend,
And I'll tell you all about it when I see you again,
We've come a long way from where we began
Oh, I'll tell you all about it when I see you again."


S hogy soha ne kelljen keresni, itt az összes rész zenéje (ahogy észrevettem):

https://www.youtube.com/watch?v=pPLaNiLeqCk

1 megjegyzés: