2014. október 12., vasárnap

Hugh, a szülinapos

Ma van Hugh Jackman szülinapja.
Nagyon szeretem őt.
Kiváló színész, csodás táncos és annyi arca van, amennyi szerepe...
Nem tartom akkora tehetségnek, mint RDJ-t, de közelíti...
(megsúgom, Bob-ot senki nem tudja az én szememben lekőrözni színészi teljesítményben)

Nem írom el, hány filmben szerepelt, illetve hány filmben láttam (majdnem az összes filmjét láttam, ez tény), vagy hogy melyek a kedvenceim, mégis pár képet úgy döntöttem, felteszek ide a blogomra, mint színész teljesítménye villanásaiként.
Lássuk, hányféle arcát tudja mutatni a híres ausztrál színész!

/Nem készítési sorrendben mutatom be a filmjeit!!!/

Például, ha jól emlékszem ezt a filmet láttam tőle legelőször:

Kate & Leopold

Meg kell hagyni, a Kate-rész nem tetszett annyira, a film nem volt életem nagy története, viszont megismertem ezt a szexi mosolyú és izgalmas szemű pasit...


Később jöttek a többi filmek, hiszen a Leopold-os film megtanította az úriember nevét velem.




A Kardhal-ban milyen szexi volt és mennyivel másabb...

Itt már tudtam, hogy John Travolta hiába támadt fel halottaiból (Szombat esti láz-ából), mégis ez a tüsihajú, komputer-zseni srác a nyerő nekem...
A maga tökéletlenségével és kedvességével...

Jött egy olyan film, ami dupla élvezet volt számomra, hiszen Christian Bale és Hugh Jackman együtt, egy filmben... 
S még izgalmas is volt a történet...
Aki nem látta, nézze meg mindenképp.
A tökéletes trükk.
Micsoda jó kis film!!
Hmmm...






Akkor melyik is legyen a következő?



Talán az Ausztrália.
Két eredeti ausztrál színész egy filmben, ami Ausztráliáról szól.
Történelmi, drámai, félelmetes, szomorú, boldog, izgalmas és szexi film volt egyszerre.
Nicole Kidman csodás volt ebben a filmben (is) és Hugh egyszerűen fantasztikus volt újfent!!!





Újabb arcát ismertem meg a Szex telefonhívásra című filmben.
Meg kell hagyni, megint egy olyan film, ami számomra szuper volt, hiszen újabb kedvencem, Ewan McGregor játszotta a másik főszerepet. Csodásan szexi és izgalmas film volt.


(Milyen fura, Hugh filmjeit rendszeresen szexi-nek titulálom. Ezen még el kell gondolkodni, miért is van ez...)






Nos, jött egy másik szintén ilyen fura és érdekes film. Talán azért, mert Woody Allen rendezte és azokért nem vagyok oda. Viszont szintén izgalmas film volt:
Füles.


Nem volt semmi ennek a filmnek sem a vége... Tessék megnézni - ezt is - megéri.





Persze meg kell említenem egy olyan filmet is, ami számomra egy csoda volt.

A legeslegeskedvenc színésznőm volt a partnere Hugh-nak ebben a filmben:
Ashley Judd és Hugh Jackman a Csábítás elmélete-ben.
Na, ez volt számomra a csúcsok csúcsa színészileg, azt hiszem.

Tetszett a kettejük játéka. Szeretem, amikor nő és férfi között ilyen jó kis laza baráti kapcsolat van. Még ha el is tolódik néha valamerre...


Annyi képet megnéztem Róluk, hogy melyik adná vissza a hangulatát a filmnek, de csak ezt tudtam valamennyire is jónak tartani. Klassz volt a film, de főleg miattuk tetszett.






És jöjjenek a kicsit keményebb, klasszabb, férfiasabb filmek Hugh-tól!


Van Helsing. 

Milyen klassz kis film volt... Bár kicsit érdekes volt Richard Roxburgh-ot Drakula szerepében látni. Viszont Kate Beckinsale mint vámpír-vadász... Az Underworld ehhez képest kicsit ellentéte volt ennek a filmnek...

Na, sebaj. Klassz kis film volt, csak szomorú vége lett...



S életem egyik legklasszabb filme, az X-Men. Ahol lehetett bármilyen klassz a társaság, a kedvencem mégis csak és kizárólag Farkas volt.

Nem tudom, hogy ki volt az, aki ezt  a szerepet Neki kitalálta, de hogy beletrafált, az tuti! 
Hugh Jackman tökéletesen jól hozta Logan szerepét.
Akárhányszor is bújt bele a Farkas "bőrébe".


Zseniális történetek, zseniális szereplők, de toronymagasan játszott Hugh!


Bármelyik X-filmben is szerepelt!






Majd jött nem is olyan régen egy klassz kis film, amit volt szerencsém moziban megnézni.
Hűűű, klassz volt.
Vasököl.
Hmmm... csodajó kis film volt a jövőből.

Egy kis ízelítő:
https://www.youtube.com/watch?v=d2_cmaeGDCE




Jajj, mit is hagytam még ki?! Biztosan valami klassz filmet kihagytam Hugh-tól, de akkorl elnézést.

Sok színdarabban is játszott már, illetve sok animációs filmhez is adta a nevét Hugh.



Például az egyik kedvencem, Az öt legenda.


Itt a Húsvéti Nyuszinak volt ő a hangja. :) Tetszett - meghallgattam eredetiben - nagyon a film. Aki még nem látta, az mindenképpen nézze meg.








S oké, oké, a Nyomorultak is nagyon jó volt Vele. Bár én nem vagyok oda a filmért.

Az énekes tudásáról már előtte is volt boldogságom megismerkedni, a színészi játékát is tudtam már, hogy szuper. Úgyhogy újat ő itt nem sokat tudott mutatni, vagyis mégis...
Még olyan csúnya nem volt soha, egy filmjében sem, mint itt.

Azért csak kicsi képen raktam fel Róla ezt a képet, mert tényleg csúnya itt... tudom, tudom, ez kellett a filmben, mégis.





De inkább vissza a klassz dolgokra:
Aki nem tudta, annak most megsúgom, Hugh nagyon klassz reklámokban szerepelt már, ezek közül raktam ide be párat.

Megéri megnézni őket. Klasszak!!!

https://www.youtube.com/watch?v=E8ze0dJFd-M










Másik:

https://www.youtube.com/watch?v=JgUWD7UO6NY






S ha valaki hazai tájakra vágyna:

https://www.youtube.com/watch?v=gmYk7e9Fdr0

/A buli az egészben az volt, hogy tényleg akkor, amikor ezt a Lipton reklámot forgatták Magyarországon, akkor komolyan itt volt és forgatott (talán a Bel Ami-t) Robert Pattinson. Szóval Hugh elterelő szövege talán nem is volt kamu./



És amin fél órát sírtam, vagy nevettem... nem is tudom. :)

https://www.youtube.com/watch?v=CbbjPnoZUjY










S muszáj az egyik kedvenc filmem bemutatóját ide betennem...
(Anci, Te tuti élvezni fogod ezt a következő részt.)

https://www.youtube.com/watch?v=gKpHCZ4A2GY


Nagyon boldog születésnapot kívánok Hugh Jackman-nak!!!
S még sok-sok klassz filmet kívánok Tőle magunknak!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése