2014. október 23., csütörtök

A 9 legszexisebb vámpír

Nos, nem szoktam hinni az ilyen felmérésekben, de most az egyszer egyetértek az Explore Talent. com-mal.

https://www.youtube.com/watch?v=Sf5r_X8iDcA&feature=youtu.be

Nagyjából egyetértek a listával.
Lennének holtversenyek, hiszen a True Blood-ból sosem tudtam, hogy Erik-et vagy Bill-t szeressem jobban, úgyhogy ott komoly vetélkedés van, de mégis.
Szóval aki nem bírja kivárni a YouTube-os kisfilmből a listát:






9. Being Human - Aidan (Mivel egy rész nem sok, annyit sem láttam a sorozatból, így nem tudom, hogy ő mennyire lehet a 9. helyezett, vagy sem... Ítélet elnapolva bizonytalan ideig.)









8. The Originals - Elijah (bár én a TVD-ben láttam először és ott már megszerettem, illetve nem tenném ilyen hátra őt)










7. The Originals - Nikholaus (Azért mert ő hibrid...? Vagy a keményebb, gonoszabb tesó akkor már szexisebb is? Lehet. Egy másik testvérpárnál ezt alá is írom.)









6. Buffy, The Vapire Slayer - Angel (Na, David Boreanaz-t hátrébb tenném, ugyanis nekem alig volt benne valami vámpíros. Olyan vérszegény vámpír volt számomra)
















5. Buffy, The Vampire Slayer - Spike (Na, ő már olyan igazi, vérbeli vámpír. Tetszett a vadsága, a kedvessége, a szexisége...)













4. True Blood - Eric (Kérdés? Nincs.)













3. True Blood - Bill (Nála sem lehet. Max. annyi, hogy úgy szétbőgtem a fejemet a TB sorozat utolsó része miatt, mint a pinty!)














2. The Vampire Diaries (TVD) - Stefan (Ez természetes. A nyuszikra veszélyes max.)













1. The Vampire Diaries - Damon (Ki is lehetne más, ha a világ legszexibb vámpírjára gondolunk, mint Ian Somerhalder!!! Ő az a pasi, aki egyesíti a vámpírok félelmetes jellemét és a szexi pasit, a kegyetlen vérszívót és az önfeláldozó személyt!






Naná, hogy Ő a Nr 1.!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése