2014. július 30., szerda

< 4 - kicsit másképp /Divergent/

Kedves új ismerőseimtől (Ballér Bia, Vígh Gyula és még mások) kaptam ezeket a képeket. 


Azért teszem ezeket ide ki, mert kicsit vidámabbá tesznek, s hátha másnak is tetszeni fog... 




Kezdem a kedvenccel, amiért - ahogy az előző blogomban írtam - a "<4" lett a "bandajelem".



















Aztán most az új kedvencek jönnek, ami megindított egy klassz beszélgetést, mert vagy öt percig vinnyogtam a röhögéstől, amikor elolvastam.
(Amikor vhol nem magyarul írnak, megpróbálom lefordítani és odaírni alá. Aki jobb angolos nálam, kérem nézze meg és ha hibát talál, szóljon, ne maradjon rosszul lefordítva. Köszi előre is.)


- Mi van ha megölnek? Akkor szüzen halok meg.
- Nem fogom hagyni, hogy ez megtörténjen.

A (18) be kellene néha kapcsoljam. De... nemááá... 




















- Egy nap elhagyom a Bátrak-at és...
- Helló. Tris vagyok.
- Nos, francba... Most már maradok.




A vicces az az egészben, hogy ha jól emlékszem, akkor a Four c. könyvből egy klassz csajszi lefordított részeket és mintha ott pont azt olvastam volna, hogy tényleg nem nagyon akart maradni Négyes a Bátraknál. Vagy legalábbis piszkosul nem érezte ott már jól magát. Tris jövetelével "kissé" megváltoztak a viszonyok.















Kutatások bizonyítják, hogy ha félek a pókoktól,
 a legnagyobb valószínűséggel azok megtalálnak a hálószobában.
Én félek Tobias Eaton-tól!




De neeem??? 
Én is úúúgy fééélek Tőle!!!
Éjszaka valaki mellém fekszik, tuti a frászt kapom. Ha meg még pont Theo lenne, na azon akadnék fenn igazán! Kedves féltékeny is lenne rá!!!
"Az arcán annyi piercing van, hogy belezavarodom a megszámolásukba"
Még jó, hogy Tris nem a Művelteket választotta.
Pedig érdekes ez a srác. Annyira kegyetlennek láttam először, aztán rájöttem a nem is tudom hányadszori nézésnél, hogy azért nem volt ő olyan kemény fiú, csak keménynek akarta a fiatalokat, illetve aztán kiderült, hogy piszkosul féltékeny Four-ra. Nem emlékszem a könyvben, de nem hinném, hogy neki "csak" négy félelme lett volna. Mondjuk Négyesnek is - miután megismerte Tris-t - lett még egy félni valója. A szerelme. Szóval azért ez inkább Five lett, mint Four. De az is lehet, hogy az egyik félelmét Tris eloszlatta. Mondjuk a magasság, vagy apukától... A bánat tudja.

Na, egy (18) karikás megint. Hmm... (Erre szoktam mondani, hogy: no comment.)
Jöhetnek a következő marháskodások:



Az első részben a fizikai tréning lesz...
Tris gyere velem a szobámba.






Hehe... Vicces lett volna, ha ez így van a történetben...
Azt hiszem Négyes kapott volna pár pofont Tris-től.









- Theo James van lent?
- Igen.
"Első ugró"




Egy hasonló szöveget írtak ki a Face-re, hogy ki ugrana egy nagyot egy fura jumping-ról.
Én meg írtam - akkor még nem láttam ezt a képet -, hogy amennyiben Thoe vár lent, mint Tris-t, akkor simán!
De mint kiderült, valaki másnak is eszébe jutott ez.
Sebaj.











Hmm.. mit látok... az.. nem tudom..
Tris gyere ide... TRIS... Nézd... SÜTI

Ó Theo, tudok finom csokis sütit készíteni! Az ne legyen probléma.







Na, ezt szerintem nem kell lefordítani.
De Tris ezzel a képpel szerintem sokunk álmát megvalósította. A pokolba kívántam a csajt a Titanic-ban, mert hagyta a szerelmét megfagyni a vízben.
Hogy is mondta a Beautiful Creatures c. filmben a főszereplő srác? Öt percig az egyik, öt percig a másik feküdt volna azon a deszkán....
Na, mindegy. 
Kérem a sütit és nem sérülsz meg!






Neki is a süti kell? Behalok.
Mennyit készítsek?!













- Milyen tetoválásod van?
- Bátrak-féle süti.






Málnás csokis süti?
Hogyan kell készíteni, megtanulom. 
Elkészítem.
De itt eszi meg a konyhámban a pultnál.
(Már Theo.)






























/Ha még lesznek ilyen viccesek, akkor ide felteszem. Addig jöjjenek a komolyabbak, mások./


Nem vagyok önfeláldozó.
Nem vagyok Bátor.
Elfajzott vagyok.







Szerintem mind a három volt, vagyis még Művelt is, de az önfeláldozó és a bátort tuti ő volt. Nem véletlenül, hiszen pont egy bátor anyától és egy önfeláldozó apától származott.






































Ő senki csak egy majom,
senki sem csak egy jó lány,
senki sem csak félénk, vagy a népszerű.


Na, ezt igazából nem értem. A majom gondolom azt jelzi, hogy milyen jól mászott, hogy nem félt a magasságtól, a többi nagyjából OK.





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése