2014. június 15., vasárnap

Kútfejek - részletek a filmből... amíg bírtam... hasizommal

- Hallhatatlan vagyok, vazze.


- Várjááá. Hívom a rendőrséget.
-Én vagyok a rendőrség.


- A zsaru akiről meséltem.
- Ő kapott el?
- Egyszer.
- Kétszer.


- Én kevesebben vagyok.


- Milyen esélyem lenne egy pisztollyal szemben a semmivel? Semmi.


- Nyugi, Pocok.
- Patkány.


- Nem ismer meg?
- Nem.
- Én vagyok a vevő.


- Kérsz egy tarjásat?
- Nem. Nem eszem tarjásat.
- De miért?
- Egy mohamedán nem eszik disznót.
- Háá de ez nem disznó, tarja.


- Kéne egy ragtapasz-magyar szótár.


- Te meg kussoljál kisöreg, vagy akkora lukat lövök beléd, hogy gép nélkül csinálják a röntgent.


- Tudsz négyszáz métert futni másodpercenként?
- Hmmm...?
- Csak mert ennyi a sörét repülési sebessége, kisöreg.


- Mi a fészkes fene folyik itt? Kik ezek odabenn? Te hogy nézel ki?
- Higgadj már le.
- Mit csinálnak ezek odabenn a Böbével?
- Jól van már. Nyugi.
- Nincs nyugi. Visszamegyek és szétlövöm a seggüket.
- Amíg én itt vagyok, nem lövöldözöl te senkire.
- Akkor menj el.


- Azonnal vidd ki innen.
- Csilliárd tonna. Hogy vigyem ki, cseszed. Szatyorban?




/Nem bírok többet írni egyszerre... annyira röhögök a filmtől... Ha valaki tud még, írja meg, kiteszem ide.. Köszi előre is./


Ja, aki még nem nézte meg a filmet, az legyen szíves tegye meg, mert szerintem eszement jó. Van olyan jó szerintem, mint a Valami Amerika volt, s aki ismer, tudja, azt a filmet hatszor láttam moziban... Illetve még jópárszor itthon... Szóval...

S hozzá a BonBon zenéje!!!

https://www.youtube.com/watch?v=tM1PrKJp-yo

És nagyon-nagyon nagy szeretettel emlékezem meg ezúton is Kaszás Attilára, aki nélkül a film fele olyan jó lett volna!!!
"csilliárd tonnát" senki sem tudta volna így mondni, mint ő!
RIP.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése