2014. április 8., kedd

Taylor Kitsch szülinapjára...

Ma van a szülinapja.

Szemtelenül fiatal, de kit érdekel.
S neki van a világon a legszebb szája.
Ezt állíthatom. Aki nem hiszi, nézzen utána! Egyetlen pasi van csak, akinek megközelítőleg ilyen szép szája van, de csak megközelíti... Az Jensen Ackles.

Viszont ennek a csodafiúnak egyszerűen mintha az istenek lenyúltak volna pici korában és olyanná formálták volna a száját, ahogy azt egy embernek a tökéletes lenne... Ugye????!
Nem kell egyetérteni velem, akkor is igazam van. 


Szerepei?! Mert hááát a drága az színésznek tanult ám... 

Nincs még túl sok, bár már azt hiszem, elég híres.
A Kyle-ban egy kis szerepet kapott már, aztán jött a Dögölj meg, John Tucker, amiben persze Lexy miatt észre sem vettem (a TVD Lexy-jére gondolok), aztán jött A testvériség és amivel berobbant, az az X-Men Kezdetek: Farkas c. film volt. Na, ott felfigyeltem az agykisülős (vagy hogy is mondtad SzitAndi) mosolyára!
Kész voltam Tőle...
Farkasnak ellentmondani, sőt felidegesíteni... Nem volt semmi a pasi! 

Jött a Tiszta szívvel foci c. sorozat, amit már megszereztem, de még nem néztem meg, szégyen gyalázat, de mentségemre szolgáljon, hogy amikor neki akartam kezdeni, akkor kezdtem el újra angolt tanulni, úgyhogy szerintem meg fogja nekem Taylor bocsátani, hogy inkább az anyanyelvét tanulom, mint azt a sorozatot nézem most...
Bár mivel kanadai, így a bánat tudja, hogy angol, vagy francia az anyanyelve... 

Aztán jöjjön az a film, ami meghozta számomra az örök szerelmet Taylor Kitsch és közöttem.
Ez a film volt a csodás, a megismételhetetlen és szerintem méltatlanul elmarasztalt John Carter.
Egyszerűen beszippantott a film és azóta sem bírok a film hatása alól kilépni. Valami miatt annyira megtetszett, hogy még. Hogy 100 éve írta egy író? Kit izgat. Hogy ma is lehetett belőle filmet készíteni? Na, az már viszont nem semmi!!!!
"Egy thark akkor is feltalálja magát, ha csak egy karja marad."
Aki szereti a sci-fi-t, az azért csak szeretné... Vagy nem. De sebaj. Én mások helyett is szeretem ezt a filmet épp eléggé. 

Aztán már ismertem a nevét, felismertem a mosolyát ezer pasi közül is, amikor megláttam a Csatahajó c. film reklámját a moziban. S akkor, ott mondtam, hogy: én ezt a filmet meg fogom nézni.
Igen. Ancival meg is néztük moziban.

Megint csak azt tudom mondani, hogy sokan lehurrogták a filmet, de kit izgat?! 

Újra és újra meg tudom nézni, élvezni tudom és végig izgulni és minden alkalommal elindul a lábam és a fejem, amikor meghallom az AC/DC-nek a számát, amiért annyira odavagyok.

A Csatahajó az a film, amit nagyon jól felépítettek egy buta kis játék alapján.

S hogy még Alex Skarsgard és Liam Neeson is szerepelt a filmben... Na, az már csak hab volt a tortán. 



A Vadállatok-at és a Túlélő-t még nem néztem meg, azt tudom, hogy nem főszereplő egyikben sem, úgyhogy már várok Taylor-tól megint valami nagyot, valami klasszat... 
Biztosan fogok látni Vele még csúcs filmeket... Ezzel a mosollyal? Simán!

Nagyon-nagyon boldog születésnapot, Taylor Kitsch!

Happy Birthday!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése