2014. április 22., kedd

Jeffrey Dean Morgan birthday - MY MAN

Ma van annak a pasinak a születésnapja, aki számomra a legszexisebb a világon.
Kevés filmben szerepelt még eddig, amiben igen, abban viszont... jajj... :)


























Hogy is mondja egy számomra kedves írónő?! Olyan agyeldobós szexben lenne Vele biztosan része az ember lányának. És aztán másnap:
"Rád felébredni olyan... mint megtalálni az ajándékokat karácsony reggelén."

Ettől a szemtől, ettől a mosolytól lezsibbad az agyam, a testem... Mit is mondhatnék. Minden porcikája bűnre csábít...




Hogy irigylem ezeket a színésznőket... jaaaaj...



Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok Jeff-nek!!!

Happy Birthday Jeffrey Dean Morgan!!!

My best sexy actor, man, ect.!!!!


KisIzé barátnőm - jogosan - azt mondta nekem, hogy ha ennyire szeretem ezt a pasit, miért csak ennyi kép van róla? Én azt válaszoltam, hogy azért, mert meg akarom tartani magamnak.

De úgy gondoltam, mégiscsak... Tudja meg mindenki, ki az a pasi, aki egyszer még az ágyamból fog vigyorogni...
Szóval filmekből és csak úgy kedvenc képekből csipegetek kicsit...

SuperNatural-ból Jensen Aclkes-szel, a filmbeli nagyobbik fiával Dean-nel...

Watchman-ból - szerintem eszement jól állt neki ez a film

Béke, Szerelem és Félreértés - ha eddig nem szerelmesedtem volna Bele...
 
Szintén a Béke, Szerelem és Félreértésből
Férj és Féleség-ből szexi fehérben

Bűnös Miami c. sorozatból - olyan elegánsan, hogy jajjj...

SuperNatural-ból szintén. Senki nem tud úgy szeretni a szemeivel...



Férj és Féleség - egy kis süti, egy kis tej... hmmm...
Férj és Féleség - jajj, olyan édes!
SuperNatural-os kép másik filmbeli fiával, Jared Padalecki-vel (Sam Winchester)

The Losers - ennyi tesztoszteron...

Egy félelmetes kép a SuperNatural-ból - még a Sárga szemű Démonként is szexi nekem, na...
The Losers - agyalás közben sérültekkel

The Losers - a fehér ing és a pisztoly - szexi

 SuperNatural























































































































































































































































További képek:






































Texas gyilkos földjén - személy szerint nem tetszett a film, talán azért sem, ami JDM-mel történt benne

KisIzé, látod ki áll mellette?! Thor rövid hajjal...

P.S. I Love You - a tökéletes zenésszel

A Sanghai c. filmből - az egyenruha minden pasin jól áll????

Vesztesek bosszúja (The Losers) tuti kis film volt ám

Egy alapvetően elég pocsék történet - A futár c. filmből - jó kis pasival




Kérhetek abból a pohárból egy kortyot????

A smukkjaitól még szexibb - a fenébe...
 



























Ha valaki eddig nem értette volna meg, miért vagyok oda a pasiért, akkor még egy kis adalék... 
(ja, csak úgy mellékesen megjegyzem, mindkét kutya a sajátja!!!)



















Még egyszer, nagyon boldog születésnapot Jeff-nek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése