2019. október 21., hétfő

Filmek zenéi I.

Egyik nap megszólalt a telefonom, egyik kedves munkatársnőm hívott... S meghallottam egy klassz számot, amit beállítottam Neki csengőhangnak.

S erről az jutott eszembe, hogy sokszor hallottam már csudajó számokat, miközben a film katasztrófa volt.. vagy legalábbis elég gyalázatos.
Na, mindegy. Most nem is a filmeket akarom kritizálni.
Inkább a filmek zenéjét szeretném kielemezni...

Kezdjük a legeslegeslegeskedvencemmel.


Az a rengeteg mécses... Hmmmm...
Amúgy pipaság, mert az Alkonyat sorozatnak nem ez az egyetlen olyan zenéje, ami szerintem szuper.
Van még jóóó pár..
Full Moon
A White Damon Love Song
Hurricane bells
Flightless Bird, American Mouth

Amelyik leginkább az Alkonyat c. filmre emlékeztet engem (oké, ez nem ének, de csudaklassz zene):
Bella's Lullaby
Possibility
My Love by Sia



Aztán ugorjunk egy nagyot s hagyjuk magára Bella-t és - szerintem - talán a szinészi pályafutásának legnagyobb bakija után nézzük meg a következő film zenéjét, amiben már HÁLA AZ ÉGNEK nem játszott. Rögtön az is lett az egyik kedvenc mesefilmem! Nos, persze valszeg Thor-nak is van valami köze hozzá. Aaaakarom mondani Chris Hemsworth-nek.

Szóval a film címe is kell? A Vadász és a Jégkirálynő.
Castle


Aztán ott van még az a film, amitől nem vártam sokat a címe alapján, aztán jóóóól meglepett és én csalódtam a legnagyobbat, hogy nem folytatták. Ez a film, A végzet ereklyéi - Csontváros címet kapta.
Bár inkább az Alkonyat helyett ennek a folytatásait forgatták volna... Evvan. Nem kaphatok meg mindent. Így inkább hallgatom Demi Lovato-t és a Szívtől szívig dalát.
Heart by Heart

Jöjjön egy olyan egy zene, amit kívülről fújok, mármint az egyik verzióját...
Mert olyan zseniálisra készítették, hogy minden évadban kicsit másképp szól a dal.

S muszáj a legeslegjobbat is ide beilllesztenem. Aki meglátja, tudja, miről beszélek. Aki pedig a Face-en az Outlander csoportból látja, az kimondottan jót fog mosolyogni ezen, hogy ezt MINDENKÉPPEN be kellett tenni ide:
Sing me of song... by Jamie





S akkor még nem is szóltam arról a zenéről, ami alapján elkezdtem ezt a blogbejegyzést írni.
Egy olyan film-trilógiáról van szó, ami pocséknál is pocsékabb szerintem, de a zenéit nagyon jól összehozták. A második és harmadik film még valamennyire elviselhető, bár ezeknek is főképp a zenéjét szeretem csak hallgatni.
Nos, aki ismer, tudja, hogy mi az a trilógia, amire ennyire fújok. Igen. A Szürke ötven - elcseszett - árnyalata.

De hallgassunk csak bele a filmek zenéjébe? A bánatba... ezek jóóók!
Annie Lennox - I Put A Spell On You
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Beyoncé - Crazy In Love
ZAYN, Taylor Swift - I Don’t Wanna Live Forever
Tove Lo - Lies In The Dark
Toulouse — No Running From Me 
Sia - Helium

Jöjjön a kedvenc számom, ami miatt kezdtem ezt az egészet...
Hailee Steinfeld - Capital Letters
Szóval jó kis számokat szedtek össze... legalább ez jó a filmekben.

Nos, ezt a sort még folytatni fogom, mert ezek csak olyan hirtelen összerakott ötletből származó zenék... De van még ezer és egy, amit nagyon szeretek...
Persze, hiszen ezek közül azért volt olyan, hogy a három kedvencem összejött: könyv-film-zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése