2019. január 6., vasárnap

Venom és Tom Hardy

Tom Hardy valahogy sosem volt a kedvenc színészem, sőt...

Sem a Mad Max-ban, sem a Batman: Felemelkedésben nem szerettem. Jó, a Batman-ban annyira nem is látszott az arca. A Kémes hármasban sem voltam oda érte... Naná, Chris Pine nagy kedvencem, hogy drukkolhattam volna pont Tom-nak?!

A Tabu c. sorozata sem hozta meg a hozzá fűzött várakozásomat... 

Szóval naaaagyon nehezen szántam rá magam, hogy a Venom-ot megnézzem.

Nos, újfent pozitívan csalódtam.

Ez a hétvége ezek szerint a pozitív filmes csalódások hétvégéje volt. 

Nos, erről a történetről nem tudtam semmit, az ég adta világon, kivéve azt, hogy ez is MARVEL történet.
Úgyhogy üsse kő, ha már egyszer MARVEL fan vagyok, akkor ezt is meg kell néznem. Nincs mese.
Aztán elkezdődött a film. Prüszköltem ezerrel Tom Hardy látványától, főleg, amikor már lepukkant állapotában volt. De úgy döntöttem, hogy dafke végignézem a filmet.

S egyszer csak azt vettem észre, hogy már élvezem, hogy már vigyorgok a pasi látványától és jókat nevetek a dumáján. Vagyis inkább a Venom-mal hadakozó Eddie Brock veszekedésein, vitatkozásain.
Szóval a történet eleje... vagy mittomén.
Van egy srác, aki újságíró, de az a rámenősebbik fajta. S van egy pasi, akinek a cégével baja van, vagyis sokkal, de a főnöke kitalálja, hogy készítsen egy interjút a Carlton Drake-kel, az Élet Alapítvány vezetőjével. Nincs nagy kedve hozzá, mert tudja, hogy holtakon átgázolva emelkedik feljebb a cége. De addig, amíg a barátnője mail-jeit meg nem nézi, nem tudja semmivel sem bizonyítani.
Nos, amikor megvádolja egy-két dologgal, rögvest - miért is csodálkoznánk - kirúgják, de még a menyasszonyát is. 
Így a munkátlan, életcéltalan srác minden életkedve is elmegy... Csakhogy az Alapítványnál történnek némi események.
Kiderül, hogy az Élet Alapítvány Földön kívüli életet kutatva el is jutott valahova, de ahogy jött vissza az űrhajó, valamilyen baleset folytán lezuhant a gép. De nem jött le az űrhajó egyedül. Lekerültek valamilyen fura dolgok... nem olyan Roswelli szürke ufók, hanem inkább olyan Alien-szerű dolgok.
Nos, miután a kezdeti sikerek megtörténnek az Alapítványnál a lények állatokkal való egyesítésében, a cégvezető úgy dönt, hogy próbáljuk emberekkel. Csakhogy egymás után halnak meg az emberek, akiket kísérleti nyúlnak betesznek a lényekhez.

De egy munkatársnő ezt már nem nézi jó szemmel, így elmegy Eddie-hez, hogy megpróbálja rávenni, csináljon valamit, valami látványosat, valami hírt a dologból. Csakhogy amikor beviszi  a srácot a céghez suttyomban - természetesen - Eddie véletlenül bekerül egy olyan szobába, ahol egy ismerősét, egy hajléktalan hölgyet tartanak fogva. Csakhogy a hölgyben ott van egy "ufó". S miközben Eddie megpróbálja kiszabadítani Maria-t, a lény "átugrik" belé és már menekül is.

Érdekes módon gyorsan kiderül, hogy Venom, a lény tud kommunikálni Eddie-vel... Bár először Eddie kissé agytumorosnak tartja magát... Naaagyon muris volt.
Aztán ahogy megismerkednek, onnantól lesz izgalmas még inkább a dolog.

De az Élet Alapítvány rájön, hogy Eddie "elvihette" a lényt, így mennek utána, próbálják megállítani, megölni, lefogni, stb. 
De ahogy Eddie nem akar bekerülni kísérleti nyúlnak, úgy Venom még inkább szeretne szabad lenni.
S kettőjüknek ha ugyanaz az akarata, akkor ott repülnek az emberek, az autók, a... a... a... S Eddie repül a legtöbbet, inkább. 

Hogy mi lesz ebből? Hogy a lények hogyan akarják átvenni a világ felett az uralmat, hogy Eddie visszakapja-e a testét, azt már tessék megtudni a filmből.

Nem mondom, hogy habos-babos film, mert Venom, ha megmutatja az igazi arcát, akkor borsózik a hátam, de összességében véve volt olyan jó azt hiszem, mint bármelyik MARVEL film és remélem, valahogy beleillik majd az MCU-ba. Tudnék neki örülni, ha Venom és Eddie is csatlakozna a Végjátékhoz, de nem hinném, hogy akár őt, akár Deadpool-t láthatnánk Tony Stark-ék között.

A MARVEL újfent megmutatta nekem, hogy tökéletesen választanak színészeket a karakterekhez.
Ott van elsősorban Robert Downey Jr. Tony Stark szerepére, vagy Benedict Cumberbatch, mint Strange Doki, de ugyanúgy mondhatnám Chris Hemsworth-öt, vagy Chris Evans-et is... Meg... Ááááá... felesleges felsorolnom az összes MARVEL karaktert megszemélyesítő színészt.
Tom Hardy számomra innentől fogva nem lesz a pfúúúúj színész, hanem ő lesz az én VENOM-om. Mert megszerettem annyira a történetet, hogy Tom Hardy már azok közé tartozik innentől fogva Nekem, akit szeretek. Akire örömmel nézek. Ennyit tett a MARVEL. Csak ennyit!
S még kérdezi valaki, hogy miért szeretem?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése