2018. augusztus 23., csütörtök

A kém, aki dobott engem - meg aki elvarázsolt

Pénteken eléggé a végemet jártam.
Úgyhogy tudtam, hogy a mozi a megfelelő hely számomra, ahol majdnem mindig ki tudok kapcsolni.
No, de mivel nem vagyok Hangya-fan (bármennyire is MARVEL film), úgyhogy jóóól meg kellett néznem, hogy mire is ülök be.
Aztán egy név láttán eldőlt a dolog. Már vagy egy hónapja Sam Heughan-fan vagyok, de eddig nem sok filmmel tudtam kielégíteni az iránta való rajongásomat. Bár a sorozat, amiben megszerettem, minden percét megéri.

De itt volt ez a film. A kém, aki dobott engem.
Nos, aki ismer, tudja, hogy nem vagyok az a nagy "romkom" rajongó (romantikus komédia - romantikus vígjáték), úgyhogy nagy kínnal léptem be a terembe. De amikor megláttam, hogy egy tagbaszakadt kétajtós szekrény pasi is beült, elmosolyodtam... mit szenvedek?! Nem látszik kívülről, hogy nem vagyok az a romantikus nőci... Nem mindegy mindenkinek, hogy ki vagyok, hogy ide jövök? Az a lényeg, hogy jól érezzem magam, hogy ki tudjak kapcsolni.

Nos, nem sokat vártam a filmtől, nem gondoltam, hogy nagyon tetszeni fog. De Sam Heughan-ra nagyon kíváncsi voltam már. Nagyot csalódtam - pozitívan.

 Mila Kunis - mint mindig - most is elvarázsolt. Már több filmben láttam őt, s hiába fröcsög minden jól szituált filmes a Jupiter felemelkedése c. filmre, én szerettem. Sőt, miatta szerettem annyira. Láttam Tőle több filmet is (Fekete Hattyú, Rossz anyák, Ted, Barátság extrákkal, stb.), Jupitert ez sem tolta le az én Mila-Kunis-trónomról. Sebaj.

A filmben nagyon ügyesen vitte a fonalat. Nagyjából ő vitte a hátán az egész történetet, de nem állt Neki rosszul.
De mint írtam, nem ez a kedvenc filmem Vele.

Kate McKinnon-t bevallom, nem ismertem eddig, most sem lopta be magát a szívembe, de végülis tűrhető volt a nőci... Jobban zavart volna, ha mondjuk Melissa McCarthy lett volna a másik főszereplő csajszi...
Na, szóval azt hiszem, csak a Szellemírtók-ban láttam őt, de nem is csoda. Olyan csajos-dilis filmekben dolgozott eddig, amiket fantasztikus szlalomozva kikerültem.
Úgyhogy nem csoda, hogy nem ismertem...

A filmben valahogy azt éreztem, hogy ő az, aki a mondatok végén a poént benyögi, ő az ügyeletes hülye-gyerek... Aki annyira butuska, de annyira, hogy az már szerethető.
Bár néha akkora pofont le tudtam volna Neki keverni, vagy egy jóóóó széles ragasztóval letapasztani a száját, hogy ihaj.


Aztán találkoztunk még Justin Theroux-szal, akit bevallom őszintén, tudtam, hogy már láttam valahol, de lövésem nem volt, hogy hol.
Ő az a barna szemű szépfiú, aki valahogy nem tudta soha felkelteni a figyelmemet. Most sem.

S - most már, hogy rágugliztam az IMDb-n - rájöttem, hogy miért volt mégis annyira ismerős... Mi a fenét evett rajta Jennifer Aniston???? Azt hogy SZÖGES ellentéte Brad Pitt-nek? Grrr...

Nos, ebben a filmben alig láttuk, mégis szinte az egész film róla szólt, sőt mitöbb a film címe is őt jelöli.
De amikor megjelent, akkor úgy megkavarta az állóvizet, hogy csak na! Ő volt a kém, akit sajnáltunk, szerettünk és morogtunk rá egyszerre... nagyjából.

S utoljára hagytam a legeslegesleget...
Sam Heughan-t. Aki fincsi skót pasi létére olyan angolt játszott, mint a pinty! De milyen jól!!!!

Elgondolkodtam, hogy milyen jól is áll a kezében a pisztoly és az öltöny azon a fincsi testén. (Aki azt hiszi, hogy csak kamuzok és nem tudom, hogy milyen a teste, az nézze meg az Outlander c. sorozat mondjuk első évadának majd akármelyik részét és megérti, miről beszélek.)
Szóval vissza Sam-hez.
NAGYON vártam a szereplését és azt mondom, hogy nagyon keveset szerepelt a filmben. Persze lehet, hogy másoknak épp eleget, s mivel nem ő volt a fő-főszereplő, hanem a két lány, így megértem, hogy nem lehetett annyit a vásznon, no de akkor is... kérem szépen! Miatta ültem be a filmre.
A lényeg, hogy bár minden mozdulata ismerős volt, minden grimaszát, mimikáját ismertem, mégis jó volt egy ÚJ szerepben látni őt.

Ja, hogy meséljek a filmről is?

Srác fut az életéért, majd robbanás, csöng a telefon... poén, poén, poén... Exbarátnő elmeséli, hogy jött össze egy sráccal, poén, poén, poén. (nem mindig túl jó, de elmegy)

Pasi óbégat a telefonba, hogy exbarátnő el ne égesse a cuccait, mert akkor... de exbarátnő csak legyint és barátnője segítségével folytatják a cuccok elhamvasztását. Poén, poén, poén.

Expasi megjelenik, válaszolni azonban nem tud, vagy nem akar a kérdésekre. Bumm-bumm-bumm... expasi elzuhan, haldoklik. Exbarátnővel megígérteti, hogy elmegy Bécsbe egy kávézóba és beszél valakivel... Exbarátnő rémülten rohan barátnőjével, aki... poén, poén, poén.
Bécsben a kávézóban (ami véletlenül Budapesten az Andrássy úti Párizs Curkászda volt - az egyik kedvenc helyem, így nem csoda, hogy megismertem) barátnő várja a valakit.

/Ja, amúgy majd az egész filmet - szerintem - Magyarországon forgatták, úgyhogy emiatt morogtam is magamra eléggé, hogy Sam Heughan itt volt nálunk, Budapesten és én még nem is tudtam Róla...
Hogy is szokták mondani?! Ez sem sikerült! hehe... Sebaj. Attól még szuper volt látni őt itt a filmben nálunk./


Megjelenik egy PASI! (Sam Heughan, s én ekkor akkorát sóhajtottam, hogy állítólag a Sugárban lévő moziban egy face-es ismerős velem egyszerre szintén és meghallottuk egymás sóhaját...) 

Elkéri a mizét... De exbarátnő nem tudja, kit kell várnia... Barátnője megismerkedik az illemhellyel (mint Ancim szokta mindenhol), s rájön, hogy a várt valaki nem a PASI. Persze ezt az egész Kávézón keresztül kell kiabálja, amitől elszabadul a pokol. S itt most nem poén lesz, hanem újfent bumm-bumm-bumm.
Persze közben egy-két poén is becsúszik a nagy kavalkádban, de a két lány megszökik.

Aztán kezdetét veszi az Oscar c. filmben levő "kinél-melyik-táska-van" c. műsor, amiben mindenki azt a bizonyos pendrive-ot keresi, kergeti, akarja...
Amit el kell dugni valahova... de hova?! Poén, poén, poén és mily meglepő, POÉN.

Angol kém kéri a pendrive-ot, expasi kéri a pendrive-ot... de ki a rosszfiú? és kinek kellene hinni?

Exbarátnő görcsöl a válaszon, barátnő pedig csak poén, poén, poén...
Ja, s valamikor közben megjelenik Scully ügynök (Gillian Anderson) is, akit most nem így hívnak, mégis... Ő a titkosügynökök főnöke.


Nos, nem mondom el, ki volt a jófiú, ki a rossz, ki a hős, ki a halott.
De egyszer meg kell nézni a filmet. Legalább azért, hogy láthassuk, hogy fest Sam Heughan szmokingban.


S erről jut eszembe... Nem akarja valaki észrevenni, hogy milyen jól áll rajta a szmoking?! Hogy milyen jól fest titkosügynöknek? 

Itt a nagy gordiuszi kérdés, hogy ki legyen az új James Bond. Éééés...?! Senki nem látja, hogy itt van egy fiatalember, aki szexi, van kisugárzása, sármja, eleganciája, némileg rá is lehet fogni, hogy brit (erős csúsztatással) és még jó színész is...

Héhello, Broccoli-ék!!!! Tessék már Ránézni erre a pasira!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése