2013. július 1., hétfő

Szülinaposok...

Ma nagyon sok szülinaposom van.
Kezdem a lányokkal:

Egyik kedvencem, Claire Forlani ma 41 éves.
Nem nagyon ismert a neve, viszont ha meglátjuk, rögtön beugrik egy-két film vele, ugye?!
Mondjuk a Ha eljön Joe Black, vagy az Árnyak toszkán verőfényben?!
Mondjuk aki látta a Szikla című filmet, az emlékezzen vissza Sean Connery filmbeli lányára...
Vagy a Pasik és csajok? Abban is szerepelt.
De szintén az egyik kedvencemben, A király nevében című filmben ő volt Jason Statham filmbeli "nője".

Igazából a Ha eljön Joe Black című filmben ismertem meg a színészi játékát. Nagyon érzékeny, kedves színésznőt ismerhettünk meg benne. Brad Pitt-el nagyon jól kijöttek a filmben, s hogy Sir Anthony Hopkins-sal még együtt is dolgozhatott...
Nagyon irigylem. 


Aztán ott van Liv Tyler.
Nekem örökre csak az a csajszi marad, aki ellent mert állni szerelme miatt édesapjának, aki mellesleg Bruce Willis volt a filmben.
Melyik film is volt? Jaa... az Armageddon. Hűű, de jó kis film is volt az, bárki, bármit mond, én szerettem.
Aztán ott volt A Hihetetlen Hulk. Abban is aranyos volt.
Persze, persze, a Gyűrűk urában is szerepelt... de mivel mindenki tudja, hogy én valami oknál fogva nem vagyok oda azért a történetért...
De a nagy kedvencem még az Apja lánya volt. Abban is milyen aranyos szerepe volt, nem?!


Jöjjenek a fiúk.
Na, az már engem is jobban érdekel.

Elsőnek is azt a pasit szeretném megemlíteni, aki méltatlanul süllyesztőbe lett száműzve. Szerintem.
Dale Midkiff.
Egyik kedvenc sci-fi filmem a Time Trax volt mindig is.
S ott ismertem meg a szexi időzsarut (mennyivel jobban hihető az ő zsarusága, mint Van Damme-é NEKEM).
Az 54 éves színész elég sok filmben játszott már, de sajna majd mindegyik csak "B" vagy épp "C" kategóriás volt.
Leginkább a Kedvencek temetője című filmből ismert még talán.


Aztán ott van az a sorozat(-sorozat), amit annyira szeretek.
A Star Trek.
S ebben a témában az Enterprise sorozat egyik főszereplője ma 51 éves. Dominic Keating.
Direkt nem olyan képet kerestem róla, amin a szokásos űrhajós egyenruhában feszít. Azt már mindenki annyira kívülről tudja...
Mégis. Egy okos, megfontolt és hűséges szereplője volt a sorozatnak.


Mindegyik drága színésznek nagyon boldog születésnapot kívánok és még sok-sok jó filmet, s nem eltűnni ám a süllyesztőben!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése